اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دانشگاه فرهنگیان ورامین راه اندازی می‌شود/ فعالیت برنامه شاد با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲

مدیرکل آموزش‌وپروش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شهرستان‌های استان تهران‌‌ گفت: علی‌رغم همه محدودیت هایی که در رابطه با فضا مواجه هستیم، مکانی را در ورامین ایجاد کردیم که تحویل دانشگاه فرهنگیان بدهیم.

دانشگاه فرهنگیان ورامین راه اندازی می‌شود/ فعالیت برنامه شاد با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۲

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران با اشاره به بسته نشدن برنامه شاد با شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: به دلیل هزینه ای که برای برنامه شاد شده است به هیچ عنوان حذف نخواهد شد. در هر حال برنامه شاد ظرفیتی است که در دوران کرونا بدست آمده و حتما مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد به طور مثال برای دانش آموزانی که در کلاس درس غایب شوند مطالب در گروه شاد قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی دانشگاه پردیس ورامین و  بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبتنی بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان گفت: بحث راه اندازی دانشگاه فرهنگیان پردیس ورامین بسیار مهم و اساسی است، لذا علیرغم همه محدودیت هایی که در رابطه با فضا با آن مواجه هستیم، فضایی در ورامین ایجاد کردیم که تحویل دانشگاه فرهنگیان بدهیم.

مدیرکل آموزش پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: گستره کار آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ملارد تا فیروزکوه می باشد و سه کار را به‌عنوان رویکرد اصلی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران قرار دادیم؛ رکن اول این است که فعالیت های تربیتی ترجیح بیشتری نسبت به فعالیت های دیگر داشته باشد، به طور مثال اگر معاون آموزش متوسطه برای انجام کاری به مشکل خورده است باید با رویکرد تربیتی انجام دهد و به‌عنوان رکن تربیتی دانش آموزان را با مهارت های پایه تربیت کند‌.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول