اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از ۸۴ طرح با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت: طی هفته دولت ۸۴ طرح با ۱۹۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و ۱۱ طرح با برآورد هزینه ۴۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که در مجموع برای هزار و ۲۳۴ نفر شغل ایجاد می‌کند.

بهره‌برداری از ۸۴ طرح با اعتبار ۱۹۵ میلیارد تومان در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، احمد توکلی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه این شهرستان و همچنین نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: دولت مردمی برای اقتدار ایران قوی تلاش دارد، با جهاد تبیین واقعیت انقلاب و دستاوردهای آن را به دنیا اعلام کند تا همه آزادی‌خواهان جهان بدانند می‌شود در مقابل ظلم و ستم، استکبار، زورگویی و زیاده‌خواهی قدرت‌ها ایستاد، آزاده بود و با امنیت و اقتدار زندگی کرد و قدرت برتر دنیا شد.

وی افزود: رسانه‌های معاند آنقدر اخبار سیاه و دروغ به خورد مردم دادند که دیگر حتی مخاطبان آنها هم اخبار شان را باور نمی‌کنند از جمله آن در موضوع کرونا بود، اما خبرنگاران انقلابی به عنوان مدافعان انقلاب و سلامت در حوزه خبر در جهاد با اعلام عملکرد و دستاوردهای انقلاب در مقابل آنها قد علم کردند و همه آنچه که رشته بودند را پنبه کردند.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه باور و ایمان به خود انسان را موفق می‌کند، تصریح کرد: می‌توان چند سال در کنار ساحل زندگی کرد، به دریا رفت اما شناگر ماهری نشد ولی در عوض گاهی اوقات به دریا رفت و شناگر ماهری شد؛ در بحث رسانه هم عده‌ای هستند که در فضای مجازی غوطه  می‌خورند اما حاصلی ندارد ولی خبرنگاران انقلابی و واقعی هدف دارند و در قالب های مختلف به کمک نظام و انقلاب می‌آیند.

این مسوول بیان کرد: خبرنگاران وظیفه جهاد تبیین دارند و در این راه باید کمک کنیم تا دیگر دغدغه هایشان کاهش پیدا کند.

توکلی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران ضعیف باید در معرض نقد رسانه‌ها و پاسخگوی آنان باشند و  چنانچه  مسوولی نتواند خود را  با قطار توسعه و اهداف دولت انقلابی هماهنگ و همراه کند، باید خودش پیاده شود.

وی به افتتاح و بهره‌برداری ۸۴ طرح با اعتبار صد و ۹۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۹۸۴ نفر در هفته دولت در شهرستان نور اشاره کرد و افزود: در همین هفته ۱۱ طرح با  اعتبار ۴۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود که زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم می‌کند.

فرماندار شهرستان نور این طرح‌ها را شامل بنیاد مسکن، برق، مخابرات، جهادکشاورزی و منابع طبیعی، شهرداری‌ها، راهداری، هلال احمر، ساماندهی پسماند، تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، تکمیل زیرساخت مخابراتی، فیبر نوری و ارتقای نسل، مراکز جامع سلامت چمستان، لاویج و رویان، بازسازی محورهای مواصلاتی شهرستان، اجرای طرح‌های هادی روستایی، پروژه آبخیزداری به منظور پیشگیری از سیلاب، پست های ۶۳/ ۲۰ کیلو ولت چمستان و بلده و پایداری خطوط با اجرای تبدیل سیم به کابل، خط لوله گاز ونوش به کدیر، بلده و ... اعلام کرد.

توکلی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص سرنوشت ادامه کمربندی نور-رویان و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، اظهار کرد:  ادامه مسیر کمربندی آزادسازی اراضی انجام نشده بود بلکه فقط در قالب ماده ۹ در اختیار گرفته شد اما اکنون توافقاتی با شهرداری و شرکت توسعه زیرساخت‌ها برای تملک اراضی واقع در مسیر انجام شد و تلاش می‌کنیم تا حق مالک آن پرداخت و اراضی  آزاد شود. 

وی در بحث گردشگری هم گفت: دولت باید تصدی گری در این بخش را رها و آن را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی که اهلیت داشته باشد واگذار کند تا در این مسیر موفقیت حاصل شود.

داود فلاح رئیس اداره ارشاد نیز در ابتدای جلسه از راه اندازی پردیس سینمایی در مجتمع تجاری نگین نور خبر داد.

انتهای پیام/ ۸۶۰۲۳/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول