اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امیدوارم بازیکنان مورد نظر را تا یک هفته آینده جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: لیست بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دادم و امیدوارم بتوانیم در طی یک هفته آینده بازیکنان مورد نظر را حفظ و جذب کنیم.

امیدوارم بازیکنان مورد نظر را تا یک هفته آینده جذب کنیم

مریم ایراندوست سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص پذیرفتن پیشنهاد سپاهان برای سرمربی‌گری این تیم اظهار داشت: بلافاصله بعد از پایان لیگ این پیشنهاد مطرح شد؛ صحبت‌های اولیه را با آقای ساکت و مدیر تیم بانوان داشتیم و حدود دو ماه مذاکرات ادامه داشت؛ هر دو طرف در مورد اهداف و برنامه‌ها صحبت کردیم تا در نهایت به توافق رسیدیم و قرارداد ثبت شد.

وی در رابطه با کادر‌فنی جدید سپاهان گفت: خوشحالم که دو نفر از مربیان خوب اصفهان یعنی سمیه شهبازی و مژگان مدایم‌زاده را در کنار خود خواهم‌داشت؛ آن‌ها سابقه سرمربی‌گری در لیگ‌برتر را هم دارند؛ همچنین سمیه شهبازی در تیم‌‌ملی نیز همکار من بوده است؛ مهسا آقابزرگی به عنوان آنالیزور و آنیا هوسپیان به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی را تشکیل می‌دهند.

ایراندوست با بیان این که مهم‌ترین هدف باشگاه ایجاد ساختار حرفه‌ای برای فوتبال بانوان است، خاطرنشان کرد: همه می‌دانیم فوتبال آقایان سپاهان خیلی وقت است که به سمت حرفه‌ای‌گری گام برداشته است و شمایل یک تیم بین‌المللی را دارد؛ اما تیم فوتبال بانوان سپاهان نوپا است؛ قطعا همه مجموعه تیم دوست داریم که به قهرمانی  برسیم و همه تلاشمان را می‌کنیم، اما در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی فوتبال بانوان سپاهان در مورد لیست بازیکنان مورد نظرش نیز گفت: لیست بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دادم و امیدوارم بتوانیم در طی یک هفته آینده بازیکنان مورد نظر را حفظ و جذب کنیم؛ بعضی از گزینه‌های مورد نظر ما به تیم‌های خاتون‌ بم و شهرداری‌سیرجان پیوستند، اما هنوز می‌توانیم بازیکنان باکیفیتی را به تیم اضافه کنیم.

وی در خصوص امکانات باشگاه سپاهان گفت: همیشه شنیده بودم که سپاهان ساختاری حرفه‌ای دارد؛ در این دو ماه که چندین بار از امکانات باشگاه بازدید داشتم، متوجه شدم که سپاهان هم از نظر ساختاری و هم به لحاظ نیروی انسانی واقعا یک باشگاه حرفه‌ای است.

ایراندوست در پایان افزود: فدراسیون فوتبال طبیعتا تمام امکانات یک کشور را در اختیار دارد، اما به نظر من امکانات سپاهان با فدراسیون برابر و حتی در بعضی موارد بهتر است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول