اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۷ هزار و ۶۵۳ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام

فرماندار تربت جام گفت: ۷هزار و ۶۵۳ نفر در تربت جام متقاضی مسکن ملی هستند.

۷ هزار و ۶۵۳ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام

به گزارش خبرگزاری فارس در تربت جام، حسین جمشیدی فرماندار تربت جام ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و‌ خاطره شهیدان رجایی و‌ باهنر بیان کرد: ۱۵۷ برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی ، ورزشی و عمرانی در این شهرستان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان اجرا می شود.

وی در همین راستا اضافه کرد: ۲۵ پروژه عمرانی با صرف هزینه بیش از ۸۲ میلیارد تومان اعتبار با حضور مردم و مدیران این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار تربت جام با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن و مکلف بودن ‌دولت سیزدهم برای تامین مسکن محرومین و قشر متوسط جامعه گفت: تاکنون ۷ هزار و ۶۵۳ متقاضی در شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام‌ کردند که بیش از ۴ هزار ۵۰۰ متقاضی در شهر تربت جام و ما بقی از بخش های نصرآباد، نیلشهر و سمیع آباد هستند.

جمشیدی با اشاره به تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در تربت جام ادامه داد: تا کنون ۱۲۰ هکتار زمین برای ساخت واحد های احداثی طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که با هماهنگی و پیگیری هایی صورت گرفته این واحدها در دو طبقه احداث می شود.

وی مهمترین دغدغه شهرستان را راه اندازی کارخانه شیشه برشمرد و ابراز کرد: با پیگیری های انجام شده استاندار خراسان رضوی پس از بازدید و برگزاری جلسات متعدد با مدیران‌ عامل بانک ها مبلغ ۴۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان تخصیص دادند که این مبلغ برای ۷ پروژه هزینه می شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول