اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سردار اشتری: هزینه‌های جرم پایین است/ برخورد پلیس با جریان‌های سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به عدم بازدارندگی کافی و پایین بودن هزینه‌های برخی جرائم، گفت: مجموعه فراجا در حوزه عفاف و حجاب کار را با برنامه‌ریزی آغاز کرده و با جریان‌های سازمان‌یافته هم در فضای مجازی و هم در اماکن و معابر برخورد کرده است.

سردار اشتری: هزینه‌های جرم پایین است/ برخورد پلیس با جریان‌های سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسین اشتری در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه ارتقای امنیت اخلاقی نیاز جامعه است، بیان داشت: یکی از وظایف اصلی پلیس مقابله با ناهنجاری‌های حوزه امنیت اخلاقی و حفظ و ارتقای شأن این مهم در جامعه است.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۳۰ دستگاه در امر عفاف و حجاب دخالت دارند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در مجموعه پلیس کشور اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده‌اند و خواستار کمک سایر دستگاه‌های دخیل در این امر هستیم.

فرمانده انتظامی کل کشور افزود: پلیس هیچ‌وقت کار را تعطیل نکرده و با برنامه‌ریزی مدون و تلاش، همکاران در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

اشتری ادامه داد: مجموعه فراجا کار خود را در حوزه عفاف و حجاب با برنامه‌ریزی شروع کرده و در این زمینه با جریان‌های سازمان‌یافته هم در فضای مجازی و هم در اماکن و معابر برخورد کرده است البته بیشتر به دنبال باندها و شبکه‌ها هستیم که همکاران ما در این زمینه اقدامات خوب و ارزنده‌ای را انجام داده‌اند.

وی به همکاری برخی از دستگاه‌های دخیل در امر عفاف و حجاب با پلیس در این زمینه اشاره کرد و گفت: البته در اقدامات میدانی پلیس بهتر و قوی‌تر عمل کرده است.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن مصوبه شورای عالی فرهنگی در حوزه برخورد با متخلفان عفاف و حجاب و استفاده از محدودیت‌های اجتماعی برای افراد متخلف و هنجارشکن از بازدارندگی خوبی برخوردار شود.

اشتری به اقدامات ارزنده پلیس در حوزه‌های دیگر امنیتی در سطح کشور اشاره و بیان داشت: در بحث امنیت اجتماعی، برخورد با اراذل و اوباش، جمع‌آوری معتادان و دستگیری موادفروشان و همچنین برخورد با سارقان به صورت شبانه‌روزی در تلاشیم، اگر چه مسئله اقتصادی تاثیر بسزایی دارد اما هزینه‌های جرم پائین است و بازدارندگی برخوردار نیست.

وی از ارائه خدمات به شهروندان در خصوص اربعین حسینی (ع) خبر داد و اظهار داشت: ۳۰ هزار نفر از همکاران ما در مجموعه پلیس به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به زائران برای ارائه به موقع گذرنامه و تأمین امنیت در مرزها هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین به رضایتمندی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مردم از پلیس در تأمین امنیت جامعه اشاره کرد و افزود: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته پلیس به لحاظ کسب رضایتمندی شهروندان از رتبه خوبی برخوردار است.

اشتری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی به لحاظ تعدد شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی و مشکلات کارگری با مسائل زیادی روبه رو بوده و همچنین به دلیل معبر بودن بسیاری از محموله‌های کالای قاچاق و مواد مخدر  از این استان عبور می‌کنند، اما با تلاش‌های صورت گرفته فرمانده و مجموعه انتظامی استان به لحاظ امنیتی از رتبه خوبی در کشور برخوردار است.

وی تصریح‌کرد: کارکنان انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح یکپارچه برای تحکیم و پاسداری از امنیت با هر نا منی مقابله می‌کنند.

 

 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کارکنان انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح یکپارچه برای تحکیم و پاسداری از امنیت با هر ناامنی مقابله می‌کند. 

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت بیان داشت: شهدای نیروی انتظامی با تلاش و شجاعت، به مقابله با ضدانقلاب و افراد فاسد و تبهکاران خائن رفتند و با مجرمان و هنجارشکنان در همه عرصه‌ها مقابله کردند تا به فیض شهادت نائل آمدند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح یکپارچه برای تحکیم امنیت و حفظ و پاسداری از امنیت با هر ناامنی مقابله کرده و مردانه ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: امیدواریم نیروی انتظامی بیش از گذشته در این عرصه موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم با پلیس در تأمین امنیت جامعه به عنوان مهمترین دغدغه فرهنگی و اجتماعی افزود: همه موظفیم در کنار نیروی انتظامی برای تحقق اهداف امنیتی کشور تلاش کنیم.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه دشمن با عده‌ قلیل خود و با در دست داشتن رسانه‌های مختلف قصد ضربه وارد کردن به پیکره امنیتی کشور را دارد و با تمام وجود هجمه وارد می‌کند خاطرنشان کرد: مسئولان و مردم در کنار پلیس این هجمه‌ها را خنثی و هر کسی در هر مسئولیتی با شیوه‌های حکیمانه در حوزه عفاف و حجاب وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه عدم رعایت عفاف و حجاب مقابله با اسلام است و حقیقت این است که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا شکل گرفته است خاطرنشان کرد: بیگانگان در تلاش هستند که این حقیقت ارزشمند را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان تصریح کرد: همه اقشار جامعه به دور از سلایق شخصی مکلف به حمایت از قانون عفاف و حجاب می‌باشند چراکه با خلل در این عرصه به کرامت جامعه و خانواده  لطمه وارد می‌شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول