اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۸ پروژه عمرانی در چالوس

فرماندار چالوس ‍ افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۸ پروژه عمرانی طی هفته دولت در چالوس گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در راستای افزایش زیرساخت‌ها در شهرستان است.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴۸ پروژه عمرانی در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و همچین تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: مجموع اعتبار اختصاص یافته برای پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی هفته دولت در شهرستان چالوس ۵۹۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان است.

وی به دغدغه اشتغال در شهرستان چالوس اشاره کرد و افزود: از مجموع اعتبار ۱۱۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان مربوط به پروژه‌های افتتاحی با اشتغال‌زایی ۳۵ نفر و ۴۸۰ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان پروژه های کلنگ‌زنی با اشتغال زایی ۱۴۶نفر است.

قاسمی با بیان اینکه ۱۸ پروژه با اعتبار ۳۲۰ مربوط به بخش خصوصی می باشد بیان داشت: از مجموعه پروژه های افتتاحی و کلنگی زنی در چالوس ۳۰ پروژه با اعتبار ۲۷۴میلیارد و ۶۰۰‌ میلیون تومان دولتی در هفته دولت اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی مدرسه در سینوا را عنوان کرد و افزود: امیدوارم شاهد ارتقای سرانه آموزشی شهرستان باشیم.

فرماندار چالوس به یکی دیگر از پروژه های  کلنگ زنی اقدام مسکن ملی ۱۰۲‌ واحدی چالوس اشاره گردد اظهار داشت: افتتاح مجموعه بزرگ اقامتگاه بوم گردی در بخش مرزن آباد و  افتتاح چندین پروژه امور برق و مخابرات از دیگر برنامه های هفته دولت در شهرستان چالوس است.

وی با بیان اینکه از پروژه های شهرداری هچیرود می توان به افتتاح بوستان سلامت و پارکینگ اشاره کرد گفت: پروژه های افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت هچیرود، رونمایی از محصول دانش بنیان، برپایی نمایشگاه‌دست آوردهای دولت، افتتاح و بهره برداری گاز چندین روستا در بخش مرکزی، مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت و یادواره شهدای کارمندی و کارگری غرب استان مازندران در چالوس، کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی روستای سنار، کلنگ زنی پروژه فرآورده‌های گوشتی در شهرک صنعتی مرزن آباد و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه توسط شهرداری های چالوس، هچیرود و مرزن آباد از مهم‌ترین طرح های هفته دولت در شهرستان چالوس است.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول