اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بالغ بر ۴۰۰ پروژه هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بالغ بر ۴۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: آبرسانی به ۲۲ روستا، گازرسانی به مناطق روستایی در بخش عمرانی و بازگشت واحد‌های صنعتی و تولیدی به همت این دولت به چرخه تولید و افتتاح چند پروژه اقتصادی از جمله مهم‌ترین موارد است.

بالغ بر ۴۰۰ پروژه هفته دولت در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و دیگر مسؤولان استانی در نخستین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای شهر یاسوج به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و یاد و خاطره همه شهدا خصوصا شهید بزرگوار مدافع حرم شهید همدانی که برای ما یک الگوی جاودانه است را گرامی می‌داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نام‌گذاری اولین روز هفته دولت به نام ولایت افزود: در هفته دولت پروژه‌هایی که در بخش راه، آب، بهسازی روستاها و دیگر حوزه‌ها بوده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و کلنگ برخی از پروژه‌ها هم به زمین زده می‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه لیست کامل این پروژه‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد تا مردم در جریان آنها باشند، گفت: بالغ بر ۴۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در این هفته افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از جمله می‌توان به آبرسانی به ۲۲ روستا، گازرسانی به مناطق روستایی در بخش عمرانی و بازگشت واحد‌های صنعتی و تولیدی به همت این دولت به چرخه تولید و افتتاح چند پروژه اقتصادی اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این هفته میزبان مسؤولان کشوری خواهیم بود و میهمانی از هیأت دولت پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج سخنرانی خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هفته بعد هم میهمان کشوری خواهیم داشت و بعد از هفته دولت هم استان میزبان یکی از معاونین رئیس جمهور خواهد بود.

احمدزاده بیان کرد: استان اَبرپروژه‌هایی دارد که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و مردم از آنها بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول