اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره‌برداری از ۷۶ پروژه عمرانی در خوسف

سرپرست فرمانداری خوسف از آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از۷۶ پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد .

بهره‌برداری از ۷۶ پروژه عمرانی در خوسف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، محمدعلی ایمانی سرپرست فرمانداری خوسف امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای گرامی‌داشت هفته دولت، تعداد ۷۶ پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: هزینه‌کرد این طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی مبلغ ۲۹۲ میلیارد تومان است.

سرپرست فرمانداری خوسف تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی خور، با اعتبار بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰  میلیون تومان و فاز اول اصلاح بلوار ورودی ماژان، با اعتبار بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

ایمانی از تأمین برق شهرک ماژان و متقاضیان شهری خوسف با اعتبار یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان خبر داد و گفت: همچنین شبکه فشار متوسط برای اصلاح ولتاژ مشترکین دهستان براکوه و کاهش تلفات شبکه، با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

وی با اشاره به احداث گلخانه صیفی و سبزیجات در شهرک گلخانه‌ای محمدیه با اعتبار دو میلیارد تومان همزمان با هفته دولت یادآور شد: همچنین انبار مدیریت بحران خوسف با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری خوسف خاطر نشان کرد: در این هفته عملیات گاز رسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی خوسف با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز می‌شود.

ایمانی گفت: اجرای طرح هادی روستای کوشه علیا و افتتاح واحد تولیدی دانه بندی آهک در روستای تجگ از دیگر پروژه‌های شاخص شهرستان خوسف در هفته دولت است.

انتهای‌پیام/69014/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول