اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برگزاری هفتمین مجمع اقتصادی شرق-۲۰۲۲ به میزبانی روسیه

هفتمین مجمع اقتصادی شرق-۲۰۲۲ با شعار «در اقتصاد روسیه میهن پرستی جایگزین مدارا می‌شود» روزهای ۵ تا ۸ سپتامبر در ولادی وستوک و در محوطه دانشگاه فدرال خاور دور روسیه برگزار می‌شود.

برگزاری هفتمین مجمع اقتصادی شرق-۲۰۲۲ به میزبانی روسیه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، هفتمین مجمع اقتصادی شرق ۲۰۲۲ با شعار «در اقتصاد روسیه میهن پرستی جایگزین مدارا می‌شود» روزهای ۵ تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در ولادی وستوک در محوطه دانشگاه فدرال خاور دور روسیه برگزار می‌شود.

مجمع اقتصادی شرق یک پلت فرم بین المللی کلیدی برای ایجاد و تقویت روابط بین جامعه سرمایه گذاری روسیه و  جامعه سرمایه گذاری جهانی است.

هدف از برگزاری این مجمع، چرخش به سمت آسیا و شرکای جدید روسیه، توسعه راهکارهای لازم برای پاسخگویی به بسته شدن دسترسی به مجوزها، فناوری‌ها و تجهیزات بین‌المللی و ایجاد راه‌حل‌هایی با فناوری پیشرفته در داخل کشور است.

در مجمع اقتصادی شرق رویدادهای نظیر قلمرو نوآوری، سرمایه گذاری در اقتصاد روسیه، سالن استانداران و نمایشگاه‌هایی برگزار خواهد شد. 

قلمرو نوآوری پروژه‌ای است که بستری برای بحث و گفت‌و گو در مورد روندها با کارشناسان برجسته در زمینه نوآوری و تحول دیجیتال است. در این پروژه نمایندگان مقامات فدرال، کسب‌وکارهای بزرگ فناوری، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های توسعه، شتاب‌دهنده‌ها، کارآفرینان، استارت‌آپ‌های جوان و نوآوران، مربیان و نمایندگان رسانه‌ها را در یک پلتفرم گرد هم می‌آورد.

پروژه قلمرو نوآوری همچنین با هدف حمایت از دانشمندان جوان، مخترعان، توسعه دهندگان و با هدف افزایش انگیزه آنها و تشکیل نسلی از کارآفرینان فناوری در روسیه است.

سرمایه گذاری در روسیه یک پلت فرم جدید است که دستور کار آن سرمایه گذاری مناطق روسیه و شرکای خارجی آنها را گرد هم می‌آورد. مخاطبان این فضا شرکت‌های روسی و بین المللی علاقه مند به اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری، بانک‌ها و سرمایه گذاران هستند.

سالن استانداران به عنوان بخشی از مجمع اقتصادی شرق ۲۰۲۲، بستری ویژه برای جلسات تجاری و ارتباطات غیررسمی، ارائه فرصت‌های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی مناطق است. بازدیدکنندگان اصلی سالن، روسای مناطق تشکیل دهنده فدراسیون روسیه، روسای وزارتخانه‌ها و ادارات فدراسیون روسیه و همچنین نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه در مناطق فدرال هستند .

نمایشگاه‌های مقامات اجرایی فدرال "به خاور دور خوش آمدید!"، سالانه میهمانان و شرکت کنندگان انجمن را با مهمترین زمینه‌های کاری، پروژه‌های موجود و پیش‌بینی شده بخش‌های مربوطه وزارت منابع طبیعی روسیه، وزارت صنعت و تجارت روسیه، وزارت حمل و نقل روسیه، وزارت جهانگردی روسیه، دفتر دادستان کل روسیه  آشنا می‌کند.

برای اولین بار در این انجمن، نمایشگاه‌هایی توسط وزارت آموزش و پرورش و علوم روسیه، آژانس فدرال پزشکی و بیولوژیکی روسیه،  آژانس فدرال ثبت املاک ‍ و  آژانس فدرال نقشه نگاری ارائه خواهد شد.

جمهوری بوریاتیا، جمهوری ساخا (یاکوتیا)، استان ترانس بایکال، استان کامچاتکا، استان پریمورسکی، استان خاباروفسک، استان آمور، استان ماگادان، استان ساخالین، منطقه خودمختار یهودی و منطقه خودمختار چوکوتکا منطقه فدرال خاور دور روسیه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول