اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

درمانگاه ارتش در راز و جرگلان با انعقاد تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و ارتش شروع به کار می‌کند

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی از شروع به کار درمانگاه ارتش در راز و جرگلان با انعقاد تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و ارتش خبر داد.

درمانگاه ارتش در راز و جرگلان با انعقاد تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و ارتش شروع به کار می‌کند

علی عفتی‌زاده، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اخذ مجوز تأمین نیرو از وزارت بهداشت برای درمانگاه ارتش، اظهار کرد: با ممارست و پیگیری‌های مسئولان دانشگاه، این درمانگاه پس از امضای تفاهم‌نامه وزارت بهداشت با ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون، برای تعیین تکلیف فضای درمانی ساخته شده از سوی ارتش در رازوجرگلان در راستای توجه به نیاز درمانی مردم این منطقه و نگاه حمایتی وزارتخانه متبوع، جلسات متعددی در سطح استانی و کلان برگزار شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با بیان اینکه با رویکرد حمایتی وزارت بهداشت و عزم مسئولان دانشگاه، مجوزهای لازم برای فعالیت نیروی متخصص در درمانگاه ارتش اخذ شد، افزود: با توجه به اینکه تاکنون این درمانگاه به علت تکمیل نبودن تجهیزات از سوی ارتش، قابل بهره‌برداری نبود، اعتباراتی نیز برای خرید و تجهیز این درمانگاه از سوی وزارت بهداشت تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه بهره‌برداری از درمانگاه ارتش رازوجرگلان پس از طی این فرآیندها، اکنون به مراحل نهایی خود نزدیک شده است و به زودی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که وزارت بهداشت با ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت، این درمانگاه متناسب با امکانات موجود، راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول