اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

خبر خوب

بخش «حرفه‌ای» جشنواره خبر خوب آغاز شد + اسامی داوران

خبرنگاران، عکاسان و مستندسازان می‌توانند برای شرکت در جشنواره خبر خوب، لینک آثار منتشر شده خود را به شماره ۰۹۳۳۰۸۲۶۳۱۲ و یا در شبکه‌های اجتماعی به آیدی khabar_khoub_iran ارسال کنند.

بخش «حرفه‌ای» جشنواره خبر خوب آغاز شد + اسامی داوران

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش «حرفه‌ای» جشنواره خبر خوب در ۴ قالب خبر، گزارش، فیلم و عکس از ابتدای شهریورماه آغاز به کار می‌کند. دکتر اکبر نصراللهی، دکتر حسن خجسته، دکتر محسن بنی هاشمی، دکتر سید بشیر حسینی و دکتر ندا ملکی آثار خبرنگاران را ارزیابی خواهند کرد.

جهت شرکت در این جشنواره، کافی است لینک آثار منتشر شده خود بر اساس محورهای تعیین شده را به شماره ۰۹۳۳۰۸۲۶۳۱۲ و یا در شبکه‌های اجتماعی به آیدی khabar_khoub_iran ارسال کنید. خبرنگاران، عکاسان و مستندسازان محدودیتی در تعداد آثار ارسالی ندارند اما این آثار باید از ابتدای شهریور در یکی از رسانه‌های کشور منتشر شده باشد.


محورهای اصلی جشنواره خبر خوب

 

معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد در پایان هر ماه، به اثر برتر در هر یک از ۴ قالب فوق (خبر، گزارش، فیلم و عکس)، جایزه ۳ میلیون تومانی اهدا خواهد کرد. همچنین مجموعه امتیازات کسب شده توسط هر فرد محاسبه شده و در پایان هر فصل، به ۳ نفری که بیشترین امتیاز را کسب کنند به‌ترتیب جوایز ۱۵ میلیون، ۱۰ میلیون و ۵ میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.


بخش حرفه‌ای جشنواره خبر خوب در ۴ بخش خبر، گزارش، عکس و فیلم برگزار می‌شود

 

گفتنی است بخش «مردمی» جشنواره خبر خوب از عید غدیر آغاز شده است. در این بخش، هر یک از شهروندان می‌توانند با تهیه عکس و فیلم از یک خبر خوب در جشنواره شرکت کنند. داوری این بخش بر عهده خود مردم است و خبری که بتواند در شبکه‌های اجتماعی مختلف بیشترین پسند (لایک) را کسب کند، به عنوان رتبه برتر همان روز معرفی می‌شود و جایزه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول