اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قایقرانی همدان را به دوران اوج خود بازمی‌گردانیم

رئیس هیات قایقرانی استان همدان با بیان اینکه قایقرانی همدان را به دوران اوج خود بازمی‌گردانیم گفت: با انتقال آب سد تالوار به سد آبشینه، می‌توانیم همدان را به پایگاه قایقرانی کشور تبدیل کنیم.

قایقرانی همدان را به دوران اوج خود بازمی‌گردانیم

مهران حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روند تمرینات ورزشکاران قایقرانی شهر همدان در دریاچه عباس‌آباد اظهار کرد: برای حفظ آمادگی ورزشکاران استان به راه‌اندازی این رشته در سدها و دریاچه‌های شهرهای ملایر، نهاوند، رزن و کبودراهنگ در آینده نزدیک خوش‌بین هستیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سایت قایقرانی مجموعه تفریحی عباس‌آباد یکی از اقدامات خوبی بود که در جهت معرفی بیشتر این رشته و پتانسیل‌های آن انجام شد، عنوان کرد: موفق شدیم سایت عباس‌آباد را تجهیز کنیم تا ورزشکاران بدون دغدغه تمرینات خود را پیگیری کنند که با انتقال آب تالوار به آبشینه قطع به یقین روزهای درخشانی در انتظار این ورزش خواهد بود. 

رئیس هیات قایقرانی استان همدان در ادامه از این رشته به عنوان ورزشی سرشار از پتانسیل بالا در کسب مدال‌های ملی، فراملی و المپیکی یاد کرد و افزود: حضور سه ملی‌پوش در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات فراملی گامی مثبت برای این ورزش است.

وی تصریح کرد: یازدهمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی روئینگ بزرگسالان به‌منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات قهرمانی آسیا در دریاچه آزادی تهران در حال برگزاری است و تا ۲۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

حاجیان در همین باره اضافه کرد: در این اردو کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی سه قایقران ارزنده همدانی حضور دارند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی هیات و عمق‌بخشی به فعالیت‌های شهرستانی مختلف استان در حال انجام است، یادآور شد: ما در قایقرانی سابقه حضور در المپیک را داریم و در تلاشیم با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش اعضای هیات، مربیان و ورزشکاران، قایقرانی همدان را به دوران اوج خود بازگردانیم تا در دو بخش آقایان و بانوان و در تمام رشته‌ها، مدعی کسب مدال‌های ملی و فراملی باشیم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول