اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الحشدالشعبی دو داعشی خطرناک را به دام انداخت

الحشدالشعبی اعلام کرد که دو تروریست داعشی را پیش از آنکه موفق به عملیات تروریستی در عراق شوند، به دام انداخته است.

الحشدالشعبی دو داعشی خطرناک را به دام انداخت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان الحشدالشعبی امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای از دستگیری دو عضو خطرناک گروه تروریستی داعش در شمال و غرب عراق در دو عملیات جداگانه خبر داد.

به نوشته وبگاه «موازین نیوز»، در این بیانیه آمده است که این دو تروریست قصد عملیات در استان نینوی و شهر فلوجه در استان الانبار را داشتند که پیش از عملیات، شناسایی شده و پس از دریافت مجوز قضایی، بازداشت شده‌اند.

طبق گفته الحشدالشعبی این دو تروریست از اردوگاه الهول، واضع در شمال شرق سوریه وارد خاک عراق شده بودند؛ اردوگاهی که محل حضور بازداشت‌گونه خانواده‌های تروریست‌های داعش است و در کنترل شبه‌نظامیان کرد سوریه قرار دارد.

گروهک تروریستی داعش در ۱۴ مرداد ماه در نشریه مجازی خود به نام «النبأ» مدعی شده بود که در عرض یک ماه ۱۶ عملیات تروریستی در عراق و سوریه از تاریخ ۲۹ جولای تا پنجم اوت انجام داده است.

با وجود آزادسازی شهرهای الرقه در سوریه و موصل در عراق و پایان خلافت ادعایی گروهک تکفیری داعش، اما اعضای این گروهک در قالب هسته‌های کوچک چند نفره هر از گاهی به نظامیان و غیرنظامیان یورش برده و تلفات انسانی و مالی به جا می‌گذارند.

 


دو تروریست بازداشت شده

 

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول