اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دیدار نماینده ولی فقیه با مردم محله دوهزار در بندرعباس/ عبادی زاده: مشکلات مردم محله ۲ هزار را پیگیری خواهم کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بازدید از محله دو هزار بندرعباس گفت: گفتمان تمدن‌سازی در میان مردم محله ۲هزار ارزشمند است و
*مردم محله ۲ هزار درد دین و انسانیت را دارند و بنده مشکلات مردم محله ۲ هزار را پیگیری خواهم کرد*

دیدار نماینده ولی فقیه با مردم محله دوهزار در بندرعباس/ عبادی زاده: مشکلات مردم محله ۲ هزار را پیگیری خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در دیدار با جمعی از مردم محله ۲ هزار بندرعباس که در مسجد محمدیه و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهردار بندرعباس برگزار شد، با اشاره به شهادت امام سجاد (ع)، اظهار داشت: جهاد تبیین امام سجاد تبیین حقایق عاشورا بود.

وی، با ذکر این نکته که پس از شهادت امام حسین (ع) جهان اسلام شرایط خاصی را تجربه می‌کرد، عنوان کرد: امام سجاد پس از شهادت امام حسین (ع) باید برای پر کردن خلاءهای موجود کادر سازی می‌کردند به همین جهت به دعا به عنوان ابزار کادرسازی روی آورد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که حضور در جمع مردم محله ۲ هزار یک نشاطی را برای من ایجاد کرد، ابراز کرد: محله ۲ هزار گنج‌هایی را در خود قرار داده است. افرادی وجود دارند که چندین هزار کتاب خوانده‌اند و یا چندین هزار شعر حفظ هستند و سروده‌اند.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، با بیان این نکته که باید روی مشکلات بافت فرسوده  محله ۲ هزار فکر شود، ابراز کرد: اقدامات تحولی باید از محله‌هایی مانند ۲ هزار آعاز شود و سرمنشاء تحول باشد.

وی، دغدغه تمدنی مردم ۲ هزار را بسیار ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: تمدن‌سازی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حضرت آقا است و وجود چنین گفتمانی در میان مردم این محله نشان دهنده این است که مردم درد دین و انسانیت را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ابراز کرد: مسائل و مشکلاتی که در این دیدار مطرح شد را از طریق مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری خواهم کرد و سعی می‌کنم مشکلات محله را آرام آرام حل کنم.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول