اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح 205 کلاس درس طی هفته دولت در سیستان و بلوچستان

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در هفته دولت از مجموع ۱۸۳ پروژه تعهد شده در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱، تعداد ۴۹ پروژه در قالب ۲۰۵ کلاس درس افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح 205 کلاس درس طی هفته دولت در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان میثم لک‌زایی امروز در جلسه بررسی برنامه های هفته دولت در اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، به تشریح و تبیین برنامه ها و فعالیت های مجموعه نوسازی مدارس در یک سال اخیر پرداخت و اظهار داشت: در حوزه ها و بخش های گوناگون اقدامات گسترده و کم‌نظیری در حال انجام است که نشان از عزم و اراده همکاران این مجموعه برای تحقق عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان دارد.

 وی افزود: سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه و نگاه بلند همه مسئولین و مردم در حوزه ساخت و ساز فضاهای آموزشی است و می‌توان گفت در سال‌های اخیر چه در بخش تخصیص به موقع اعتبارات دولتی و چه در گستره حضور و مشارکت خیرین نیک اندیش جلوه های خاصی ایجاد شده و این همدلی و وفاق امید به آینده را دوچندان کرده و می کند.

مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حوزه ساخت فضاهای آموزشی نهضت بزرگ مدرسه سازی در استان شکل گرفته و جای‌جای این سامان تبدیل به کارگاه ساخت و ساز گردیده، اما رشد فزاینده جمعیت آماری دانش آموزان و افزایش سالانه این شاخص کار را سخت و دشوار کرده و موضوع ارتقاء نرخ سرانه فضا به کندی پیش می‌رود؛ اما تلاش می کنیم فاصله معنادار این شاخص با میانگین کشوری روز به روز کمتر و کمتر شود.

 لک‌زایی بیان کرد: در 6 ماهه نخست امسال ساخت ۱۸۳ پروژه با ۸۰۱ کلاس درس را تعهد کرده ایم که از این تعداد در هفته دولت ۴۹ پروژه در قالب ۲۰۵ کلاس درس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/3139/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول