اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افتتاح ۵ هزار پروژه طی هفته دولت در کرمانشاه/ کلنگ‌زنی‌ نمایشی در دولت رئیسی نداریم

استاندار کرمانشاه، از افتتاح ۵ هزار و ۱۵۱ طرح با ۳ هزار و ۱۶۶میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی ۶ هزار و ۵۳۵ نفر در استان کرمانشاه به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۵ هزار پروژه طی هفته دولت در کرمانشاه/ کلنگ‌زنی‌ نمایشی در دولت رئیسی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه، مردمی بودن، عدالت‌ورزی و فسادستیزی را از اولویت‌های دولت دکتر رئیسی برشمرد.

وی داد: دولت سیزدهم طی یک سال اول به تمامی استان‌ها سفر کرد و با تصویب طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی این استان‌ها را تبدیل به یک قرارگاه عملیاتی برای عمران و آبادانی و اشتغال کرده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به مصوبات سفر رییس جمهوری در سفر به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امروز مصوبات سفر رسما به استان ابلاغ می‌شود و همزمان قرارگاه عملیاتی پیگیری این مصوبات در تمامی شهرستان‌ها و ادارات و دستگاه‌های استانی تشکیل می‌شود تا با اجرای شدن این طرح‌ها، مردم طعم شیرین مصوبات این سفر را بچشند.

وی با تاکید بر اینکه این دولت در عمل مردمی و خدمتگزار است در ادامه افزود: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی علی‌رغم مشکلات فراوان و تحریم‌های گسترده اقتصادی، به شکل شبانه‌روزی در راستای توسعه کشور، بهبود وضعیت اقتصادی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه و پشتوانه برای کار جهادی و انقلابی است، افزود: در این دولت تلاش شده از کلنگ‌زنی‌های نمایشی و دادن وعده‌های بی‌اساس کاملا پرهیز شود و تنها شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها باشیم.

مدیر ارشد استان در ادامه به تشریح پروژه‌های هفته دولت پرداخت و گفت: در حوزه اقتصادی شاهد بهره‌برداری از ۴ هزار و ۹۰۵ پروژه با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۷۹۲ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۵ هزار ۸۷۹ نفر خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی هم شاهد بهره‌برداری از ۲۴۶ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان با ۶۵۶ نفر اشتغالزایی خواهیم بود.

امیری‌مقدم افزود: برخی طرح‌های مهم در حوزه عمرانی شامل بهره‌برداری از باند دوم بزگراه کامیاران به کرمانشاه، بهسازی و بهره‌برداری از جاده حمیل - اسلام آباد، بهره‌برداری از قطعه ۶ بزرگراه اسلام آباد – قصرشیرین، بهره‌برداری از فاز اضطراری تصفیه‌خانه قدیر و بهره‌برداری از طرح آبرسانی هانه کوان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و معدن ۲۲ طرح، جهاد کشاورزی ۱۱ طرح، راهداری ۳ طرح، میراث فرهنگی ۴ طرح، شیلات یک طرح خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه از اختصاص 20 هزار تن آسفالت به منظور زیباسازی شهر کرمانشاه هم خبر داد و عنوان کرد: رییس جمهور در سفر به کرمانشاه دستور دادند که پروژه قطار شهری کرمانشاه هرچه زودتر به اتمام برسد و در همین راستا تلاش می‌کنیم  فاز اول آن را با شتاب بیشتر تکمیل کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول