اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آسفالت جاده ارتباطی شهرک صنعتی فاز ٢ ارومیه با بازار مصرف/ ایمن‌سازی دسترسی واحدهای تولیدی و صنعتی با آزادراه ارومیه_تبریز

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی٣ کیلومتر از محور ارومیه – ریحان آباد و شهرک صنعتی تا سه راهی قهرمانلو اجرا می‌شود و در حال حاضر ٢ کیلومتر از این مسیر آسفالت می‌شود.

آسفالت جاده ارتباطی شهرک صنعتی فاز ٢ ارومیه با بازار مصرف/ ایمن‌سازی دسترسی واحدهای تولیدی و صنعتی با آزادراه ارومیه_تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدمحسن حمزه لو در بازدید از محور ارومیه-ریحان‌آباد و شهرک صنعتی گفت: در حال حاضر عملیات بهسازی این محور حدود ۶۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد و مقرر شده این محور نیمه‌نخست امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: یک کیلومتر باقی مانده از این مسیر نیز در سریع‌ترین زمان بهسازی و توسعه می‌شود.

حمزه‌لو افزود: بهسازی و آسفالت محور ارتباطی شهرک صنعتی تا سه راهی قهرمانلو در راستای ایمن‌سازی تردد ساکنان و همچنین دسترسی آسان واحدهای تولیدی به بازار مصرف عملیاتی شده است.

پروژه بهسازی و تعریض محور ارومیه-جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٢٣ کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی اجرا می‌شود. سال گذشته، قطعه اول و دوم این محور تکمیل شد. حلقه اتصال واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی با بازار مصرف، تسهیل در رفت و آمد ساکنان روستاهای اطراف و جایگزین جاده چی‌چیست و دسترسی به شهر جدید گلمان از مهم‌ترین مزایای ساخت و توسعه این جاده محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول