اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ایجاد 1069 فرصت اشتغال برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 69 طرح اشتغال توسط خانواده‌های نیازمند تحت‌حمایت و غیرتحت‌حمایت استان اجرا شده است.

ایجاد 1069 فرصت اشتغال برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری

جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 69 طرح اشتغال توسط خانواده‌های نیازمند تحت‌حمایت و غیرتحت‌حمایت چهارمحال و بختیاری اجرا شده است.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد زمینه اشتغال برای خانواده‌های نیازمند و فرزندان آن‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که طی سال جاری در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه‌ ‎بر مددجویان، خانواده‌‎های نیازمند دارای شرایط نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و با تأیید کارشناسان این کمیته امداد نسبت به ارائه طرح اشتغال خود اقدام کنند.

محمدی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، راه‌اندازی کسب و کارهای خُرد و کسب درآمد باثبات است، اضافه کرد: دارندگان طرح‌های اشتغال پس از تأیید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به طرح‌های اشتغال اجرا شده طی سال جاری، گفت: این طرح‌‌ها شامل دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، طرح‌های خدمات(از جمله راه‌اندازی فروشگاه‌ها و غیره)، حمل و نقل، صنایع‌دستی، طرح‌های صنعتی و معدنی و پرورش طیور هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند، عنوان کرد: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت ۲ سال و در مناطق محروم تا چهار سال و یا دریافت تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت هفت ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است. 
انتهای پیام/68024/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول