اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

7کاراته‌کار قمی در جمع برترین‌های ایران

مسابقات برترین‌های کاراته وان ایران با حضور نفرات دارای رنکینگ و هفت کاراته‌کار قمی با عنوان مسابقات انتخابی تیم‌ملی برگزار می‌شود.

7کاراته‌کار قمی در جمع برترین‌های ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات برترین‌های کاراته وان ایران در رده‌های سنی؛ نوجوانان، جوانان، و زیر ۲۱ سال در دو بخش آقایان و بانوان از سوم شهریور‌ماه به میزبانی استان یزد در مجتمع پردیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی برگزار می‌شود.

در این مسابقات نفرات برتر دارای رنکینگ، مقام‌آوران ایرانی مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان در سال ۲۰۲۱ و مدال آوران مرحله سوم لیگ کاراته وان زنجان حاضر می‌شوند، مسابقات برترین‌های کاراته وان ایران در بخش آقایان از سوم شهریور و در بخش بانوان از چهارم شهریورماه آغاز خواهد شد.

پس از برگزاری این مسابقات؛ ۲ نفر برتر در هر وزن راهی اردو تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف می‌شوند، سیدمیثم حسینی در وزن منفی ۵۲، میلاد مرتضایی در وزن منفی ۶۳، امیرمحمد رشید در وزن منفی۵۵، حسین عیوضی در وزن منفی ۶۱، متین اسماعیلی در وزن منفی ۷۶، محمدمهدی علی‌پور در وزن مثبت ۷۶  و محمود نعمتی در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم نمایندگان استان قم در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول