اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه پیام نور اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: زمان و نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی نیمه متمرکز سال تحصیلی 1401-1402 این دانشگاه اعلام شد.

زمان و نحوه ثبت نام  پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه پیام نور اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محسن حیدری مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان برای نیمسال اول 1402-1401 و به صورت غیر‌حضوری انجام می‌شود، گفت: پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به نشانی  https://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام‌نویسی آگاهی یابند.
وی افزود: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت ذکر شده در زمان ثبت نام  اعلام می‌ شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
حیدری درباره مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری گفت: پذیرفته شدگان لازم است اسکن مدارک شامل تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد،گواهی از مراجع ذیربط مربوط به استفاده کنندگان از سهمیه و موافقت نامه رسمی مبنی بر بلامانع بودن تحصیل در دوره حضوری دکتری برای کارکنان سازمان‌های دولتی و عمومی را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.
وی با بیان اینکه تاریخ مراجعه حضوری پس از ثبت نام دانشجو در سیستم گلستان اعلام می شود، یادآور شد: دانشجویان باید پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز با در دست داشتن مدارک، برای تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کنند.
حیدری زمان انتخاب واحد دانشجویان را از ۲ تا ۶ شهریورماه سال جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول