اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رشد صنعت شیرین‌بیان با ارائه نیاز‌های فناورانه شتاب می‌گیرد

پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: شرکت توسعه صنعت شیرین بیان توانسته با ارائه نیازهای فناورانه بین صنایع و پژوهشگران، مشکلات این صنعت را مرتفع کند.

رشد صنعت شیرین‌بیان با ارائه نیاز‌های فناورانه شتاب می‌گیرد

 سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس از کرمانشاه، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توسعه صنعت شریف اقدام به برگزاری اولین رویداد کشوری ارائه نیازهای فناوره در صنعت شیرین‌بیان کرده است.

وی ادامه داد: در این رویداد استان کرمانشاه به عنوان یکی از ظرفیت های مهم در صنعت شیرین بیان و وجود صادرات بیش از ۶۰ میلیون دلار و ۶ هزار و ۳۰۰ تُن به عنوان دومین صادر کننده بعد از صادرات زعفران می‌تواند مطرح باشد

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با بیان اینکه رشد صنعت شیرین‌بیان با ارائه نیاز‌های فناورانه شتاب می‌گیرد، گفت: بر همین اساس شرکت توسعه صنعت شیرین بیان توانسته با ارائه این نیازهای فناورانه بین صنایع و پژوهشگران مشکلات این صنعت را مرتفع کند.

وی در پایان با اظهار امیدواری، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با برگزاری رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه بتوانیم گام کوچکی در راستای حل مشکل صنایع استان و توسعه این صنایع برداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول