اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امضای تفاهم نامه همکاری با ۹ سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران ازامضای تفاهم نامه همکاری با ۹ سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرداری خبر داد.

امضای تفاهم نامه همکاری با ۹ سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرداری تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی شریفیان مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اظهارداشت: پس از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی علاقمند به مشارکت در پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری شدند یکی از دستاوردهای این همایش که در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه امسال در برج میلاد برگزار شد، آشنایی سرمایه گذاران داخلی و خارجی با فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران بود.

وی افزود: با توجه به اینکه این رویداد شروع مذاکرات و تعامل با سرمایه گذاران و سایر ذینفعان در حوزه مدیریت شهری است، در ادامه این رویداد مهم سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری شناسایی و مذاکرات با آن ها آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی افزود: تا کنون ۹ تفاهم نامه با سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعقد شده است.

شریفیان در ادامه با اشاره به تاکید دکتر فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مبنی بر اهمیت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تصریح کرد: طبق گفته ایشان این رویداد در ۱۵ تیرماه کلید خورد و هیچ اختتامیه ای نخواهد داشت و شهرداری تهران همواره علاقمند به مشارکت سرمایه گذاران در پروزه های پایتخت است.

وی خاطر نشان کرد: ICT, گردشگری و تفریحی، عمران و شهرسازی و پسماند از جمله موضوعاتی است که سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در آن ها هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول