اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تشکیل ۱۲ هیئت اندیشه‌ورز با هدف تحقق جهاد تبیین

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با بیان اینکه جهاد تبیین از عرصه‌های فعالیت بسیج طلاب است، گفت: در این راستا ۱۲ هیئت اندیشه‌ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد تبیین فعالیت دارند.

تشکیل ۱۲ هیئت اندیشه‌ورز با هدف تحقق جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی، حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی در مقاطع مختلف انقلاب در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی نقش‌آفرینی کرده و به برکت حضور طلاب جوان با انگیزه‌های انقلابی امروز به یک سازمان توانمند و تاثیر گذار در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از عرصه‌های مهم فعالیت بسیج طلاب خدمت‌رسانی به مردم است که با تکیه بر گروه‌های جهادی در این راستا فعالیت می‌کند و در استان مرکزی بیش از ۳۴ گروه جهادی تخصص محور طلاب تشکیل شده که در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی بیان کرد: در دوران بیماری کرونا طلاب بسیجی همچون رزمندگان دفاع مقدس در میدان‌های مختلف با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی وارد میدان شدند و حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و بسیاری از تهدیدات را به فرصت‌های بزرگ خلق نمودند.

رجبی ادامه داد: ورود به عرصه سازندگی و محرومیت‌زدایی از دیگر عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج طلاب است که سال گذشته بیش از ۵۰ مسکن محرومین بازسازی و مرمت شد و امسال نیز این برنامه را در دستور کار داریم و در سیل روستای آهنگران از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم این روستا حاضر شدیم.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی بسیج طلاب در تابستان سال جاری شروع شده که طلاب بسیجی علاوه بر فعالیت‌های سازندگی به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، کلاس‌های مشاوره، احکام، برنامه‌های بصیرتی و یادواره‌های شهدا می‌پردازند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی دیگر از عرصه‌های فعالیت بسیج طلاب است، گفت: در این راستا ۱۲ هیئت اندیشه‌ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد تبیین فعالیت دارند.

رجبی افزود: برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی استان مرکزی از دیگر اقدامات بسیج طلاب در سال جاری بود که بیش از ۳۰ عنوان فعالیت در این راستا برگزار شد و با توجه به رویکرد تبیینی این اجلاسیه اقدامات محتوایی همچنان ادامه خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز در راستای ادامه نهضت کمک مؤمنانه و لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری رزمایش کمک مؤمنانه سازمان بسیج طلاب به مناسبت ایام محرم بیش از دویست بسته معیشتی به نیت شهدای طلاب استان، تهیه شده که به شکل محله محور در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت و بسیج طلاب در راستای خدمت به مردم و دستگیری نیازمندان تمام توان خود را پای کار خواهد آورد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول