اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سخنگوی شورای شهر ارومیه: باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور خواهد داشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از رفع مشکلات مربوط به باشگاه والیبال شهرداری ارومیه و بازگشت این تیم به لیگ برتر خبر داد.

سخنگوی شورای شهر ارومیه: باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر حضور خواهد داشت

علی مصطفی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فدراسیون والیبال به علت کسورات و بدهی ۲سال گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه به بازیکنان، طی هفته گذشته این باشگاه را از لیگ برتر حذف و بازگشت به لیگ برتر را منوط به پرداخت بدهی بازکنان و کسورات اعلام کرده بود.

وی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده در خصوص احصای مشکلات تیم والیبال شهرداری ارومیه با فدراسیون والیبال تصریح کرد: طی تلاش‌های مسوولان استان و نماینده مجلس آقای جلال زاده و اعضای شورای اسلامی با فدراسیون والیبال و تخصیص اعتبار سه میلیارد تومانی از  طرف استانداری و از سوی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی اقدام به پرداخت بدهی و موجب بازگشت تیم به لیگ خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: طی رایزنی با بازیکنان و پرداخت بدهی ‌ها امیدواریم مشکلات حل و هر چه سریع‌تر اقدام به انتخاب سرمربی، تشکیل تیم فنی  انجام شود.

مصطفی‌زاده عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد تیم والیبال بازیچه تصمیمات احساسی و زنگ تفریح برخی افراد قرار گیرد و باعث ناراحتی والیبال دوستان و همشهریان شود  این تیم بایستی به جایگاه واقعی خود در لیگ برتر برسد.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ارومیه در آینده نزدیک اقدام به پرداخت بدهی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خود به بازیکنان خارجی و داخلی خود خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول