اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جنایت حقوق بی بشر تا حرمله‌های زمان؛ «به کدامین گناه؟»

یک فعال فرهنگی در همراهی با پویش «به کدامین گناه؟» گفت: امروز معنای ذلت همان سکوت در برابر قتل و وحشی‌گری‌های حرمله‌های زمان علیه کودکان و مردمان مظلوم فلسطین است.

جنایت حقوق بی بشر تا حرمله‌های زمان؛ «به کدامین گناه؟»

منا جمشیدی نویسنده‌ و فعال فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره پویش به کدامین گناه، علت به قتل رسیدن و به تاراج رفتن خون پاک کودکان غزه را همدستی بزرگان جهان نامید و اظهار کرد: دلیل این جنایات، سکوت سازمانی است که سال‌هاست نام حقوق بشر را دارد و هیچ بویی از انسانیت نبرده است و این واژه را با سکوت و همکاریش با آن رژیم قاتل و کودک کش هر لحظه به گور می‌برد.

وی دلیل سکوت را همان همدستی موذیانه‌ای دانست که در زیر کلمه انسانیت پنهان شده و گفت: این رژیم غاصب کودک کش تنها شعار انسانیت سر می‌دهد اما در عمل، اغلب قدرت های جهان در عین سکوتشان حامی این کودک کشی یزیدانه‌اند.

این فعال فرهنگی از وجود فراماسونرهای یهودی که پشت پرده‌ سازمان پوچ و بی خاصیتی مانند حقوق بشر هستند، ابراز تاسف کرد و افزود: حملات رژیم صهیونیستی، آدمی را یاد همان تیر سه شعبه‌ حرمله می اندازد، همانقدر بی رحمانه که بوی نفرت انگیز شیطان و دست دراندکارانش در لحظه به لحظه همراهشان است.

جمشیدی دلیل کشتن انسان‌های بی‌گناه و کودکان بی‌دفاع را خوی نجس و کثیف شیطانی و احساس برتری نژادی عنوان کرد که تعفن قدرت آن در خون تک تک صهیونیست ها ریشه دارد. 

وی ضمن اشاره به مکتب والا و مملو از درس امام حسین(ع)، حدیثی را بیان‌کرد: امام‌حسین‌(ع) می‌فرماید؛ هیهات از اینکه ذلت را بپذیرم و زیر بار ذلت بروم، ذلت یعنی دیدن قتل و وحشی گری های اسرائیل و سکوت در مقابل این فجایع، یعنی دیدن داغ فرزند برای مادر و ذلت ذلت یعنی شنیدن فغان و گریه‌ کودکان بی گناه غزه از یتیمی، ذلت دیدن این صحنه ها و سکوت پیشه کردن است.

این فعال فرهنگی ارزش هر انسان با هر آیین و اعتقاداتی را عدم سکوت دربرابر کشتار بی رحمانه اسرائیل دانست و گفت: همه انسانهای آزادی‌خواه باید ندای مرگ بر اسرائیل سر بدهند و گوش مزدوران جهان را با همین ندا کر کنند.

جمشیدی از لحظات غم‌انگیز جنایات یزیدیان زمان، اینچنین اظهار کرد: در عجبم که چطور در این بار از غم نمردیم، صبر حضرت پروردگار بسیار ستودنی است زیرا دیدن مادری که خیل عظیمی از هموطنان و خانواده‌اش را از دست داده و تنها امیدش پسر و دختر جوانش بوده اند و حال این رژیم سفاک و قصاب همین دو نوگل نو شکفته را هم از او می‌گیرد قلبم را سیاه و تکه تکه می‌کند.

وی از احساس غیرقابل توصیفش در برابر تصاویر و فیلم‌های کشتار فلسطینیان این‌گونه سخن می‌گوید: دیدن کودکی بی گناه که صورتش از خصم قوم یهود آتش گرفته و درد صدایش را به ناله مبدل کرده جانم را می‌گیرد، حال پدری که فرزندش را کفن پوش کرده و به دوربین نشان می‌دهد عاشورای دیگری را تداعی می‌کند.

این فعال فرهنگی ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر که اهمیت رسیدگی به امور مسلمانان را نشان می د‌هد، اذعان کرد: حدیث پیامبر خاتم حجت را بر ما تمام می‌کند بنابراین من به‌عنوان مسلمان در هرکجای دنیا که باشم با هر سبک زندگی و شغلی که دارم، وظیفه دارم از خودم و هرآنچه که در دست دارم با قلمم، تصویرم، هنرم و خبرم و غیره به فریاد مردم مظلوم غزه برسم.

جمشیدی دانش‌آموزان را نهال‌ باغستان این مرز و بوم نامید که غیرتمندانه در پی احقاق حق مظلومان جهانند و تصریح کرد: فطرت پاک دانش‌آموزانمان همیشه به فریادشان رسیده و چه چیزی زیباتر از اینکه همین جوانه‌های گلشن زیبای اسلام برای مظلومان جهان دغدغه یاری داشته باشند، مقاله بنویسند یا عکاسی کنند و رساننده‌ی صدای مردم مظلوم غزه و فلسطین برای جهان پیرامون باشند.

وی از پویش به کدامین گناه به‌عنوان پویشی سراسر ایمان و انسانیت نام برد و با خرسندی بیان کرد: حال که فضای مجازی، بستری برای ارائه‌ حرف ها و سلیقه ها هست چه چیزی زیباتر از این می‌تواند باشد که این فضا به کمک گسترش آگاهی درباره ظالمان و خونخواران جهان، رژیم صهیونیستی بیاید و نام زیبای به کدامین گناه، فریاد کودکان مظلوم جهان را به گوش عالمی برساند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول