اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بانوان فاطمی روحیه انقلابگری را در جامعه تقویت کنند

امام جمعه گنبدکاووس گفت: بانوان فاطمی با حضور در برنامه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی روحیه انقلابگری را در جامعه تقویت کنند.

بانوان فاطمی روحیه انقلابگری را در جامعه تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس در نشست هیئت اندیشه ورز، نمایندگان امور بانوان ادارات و جمعی از بانوان تاثیرگذار با امام جمعه در راستای تبیین خدمات و عملکرد دولت در حوزه بانوان و خانواده در دفتر امام جمعه اظهار کرد: خوشبختانه بانوان شهرستان گنبدکاووس در عرصه های مهم ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعال داشته و دارند.

وی تصریح کرد: در تاریخ اسلام زنان قهرمان ما مانند حضرت مریم و حضرت اسیه جایگاه ویژه داشته و ایمان انها در قران کریم مثال زدنی شده است.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: عطر استقامت حضرت آسیه در مقابل فرعون مثال ایمانی خوبی است که در قران کریم هم به ان اشاره شده و بانوان عفیفه ما می بایست با حفظ کرامت انسانی خود این چنین در جامعه حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بانوان پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی بوده و انقلابی تر از دیگران در صحنه ها حضور دارند.

ترابی گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دینی دشمن در حوزه بانوان و خانواده، بانوان فاطمی با حضور فعال خود در برنامه ها و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی باید روحیه انقلابگری را در جامعه تقویت کنند.

وی بیان کرد: اگر در جامعه ایرانی ما هنوز ستون خانه و خانواده پابرجا بوده بخاطر حضور همین بانوان فاطمی بوده زیرا روحیه انقلابگری و تعهد خالصانه انها سبب دور شدن دشمن شده است.

بانوان نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این نشست اظهار کرد: بانوان نقش تاثیرگذاری در جامعه و اجتماع داشته و امروز جامعه ما نیاز مبرم به حضور بانوان فاطمی دارد.

مهدی دهرویه اظهار کرد: همه مسئولان موظف هستند با برداشتن موانع به معنای واقعی، جایگاه مادر بودن بانوان را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد به ویژه در حوزه بانوان و فعالیت انها در جامعه عامل مهمی در رفع موانع تولید و کاهش اسیب های اجتماعی خواهد بود.

مسئول حوزه بانوان فرمانداری شهرستان گنبدکاووس در این نشست گفت: در استانه هفته دولت و با هماهنگی حوزه بانوان فرمانداری، جمعی از بانوان هیئت اندیشه ورز و حوزوی، نخبگان ورزشی، فعالان اقتصادی، هیئت های مذهبی و بسیج خواهران با حضور فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با امام جمعه دیدار و برخی از موضوعات و مطالبات حوزه بانوان را مطرح نمودند.

فاطمه اسدالله پور اظهار کرد: برگزاری نخستین برنامه شاخص هفته دولت با حضور بانوان در دفتر امام جمعه، نشان دهنده اهمیت و جایگاه و نقش زنان در مسائل فرهنگی، اجتماعی و تربیتی است.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول