اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

تبریک رؤسای مجلس و جمهور برای درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

رؤسای مجلس و جمهور در پیام‌هایی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام قهرمانی جهان را به قهرمانان غیور تیم ملی، دست‌اندرکاران و مربیان آن‌ها و همه مردم ایران اسلامی تبریک گفتند.

تبریک رؤسای مجلس و جمهور برای درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان، تصریح کرد: کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد. این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد. این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

اینجانب به یکایک قهرمانان غیور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و دست‌اندکاران و مربیان تلاشگر آنها و همه مردم ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد میهن اسلامی، همچنان شاهد استمرار موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در دیگر عرصه‌ها و میادین ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران را به کشتی‌گیران، اعضای کادر فنی، مسئولان تیم و مردم بزرگوار ایران تبریک گفت.

در پیام قالیباف به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان آمده است: درود بر این فرزندان سرافراز میهن که با غیرت و تلاش  خود در مصاف با حریفان توانستند برومندانه بر سکوی افتخار بایستند و مایه شوکت و جلال  ایران اسلامی شوند.

مشروح پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جوانان غیور کشورمان‌ افتخارآفرین شدند و دلاوران‌ تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ در صوفیه بلغارستان  شادمانی و شعف را برای مردم بزرگوار ایران به ارمغان‌ آوردند.

درود بر این فرزندان سرافراز میهن که با غیرت و تلاش خود در مصاف با حریفان توانستند برومندانه بر سکوی افتخار بایستند و مایه شوکت و جلال ایران اسلامی  شوند.

ضمن تبریک این موفقیت درخشان به کشتی‌گیران، اعضای کادر فنی، مسئولان تیم  و مردم بزرگوار ایران، امیدوارم همواره  شاهد درخشش جوانان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی باشیم.

محمدباقر قالیباف

رئیس‌ مجلس‌ شورای اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول