اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ضعیف‌ترین شورای شهر یاسوج از ابتدا تاکنون/روایت امیری از بی‌توجهی شورا به طرح تفصیلی

با سابقه‌ترین عضو شورای شهر یاسوج گفت: بیشتر مشکلات یاسوج به دلیل بی‌توجهی شورای شهر است.

ضعیف‌ترین شورای شهر یاسوج از ابتدا تاکنون/روایت امیری از بی‌توجهی شورا به طرح تفصیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ در نشست امروز شورای اسلامی شهر یاسوج حاشیه‌هایی به وجود آمد و برخی از اعضا انتقاداتی از هیئت رئیسه شورای شهر و همچنین شهردار داشتند.

در این خصوص هدایت‌الله امیری یکی از مخالفان کنونی شهردار یاسوج و از منتقدین شورا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از آقایان حاضر در شورای شهر انتظار داشتیم که رویه کار را عوض کرده و به فکر شهر و مشکلات مردم باشند اما هر چه می‌گذرد وضعیت بهتر که نمی‌شود بدتر هم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اوضاع در خصوص طرح تفصیلی شهر یاسوج خوب نیست کسی به فکر این طرح نبوده طرحی که آینده مرکز استان به آن وابسته است اما هیچگونه عزمی از مسکن و شهرسازی از استانداری و از شورا و شهرداری دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح الحاق سرآبتاوه تا مادوان را به شهر یاسوج خواهیم داشت یادآور شد: اگر زیرساخت‌های این طرح را آماده نکنیم و ساخت و سازهای شبانه همچنان ادامه داشته باشد فردا هم شورای تامین می‌گوید که برخی از کارها و اصلاحات غیر قابل اجراست و یک سرطان در شهر یاسوج برای همیشه خواهیم داشت.

این عضو شورای یاسوج ادامه داد: اعتقاد دارم مشکل اصلی خود شورای شهر یاسوج است شورای شهر نظارت خوبی برای اجرای این طرح ندارد و بی‌توجهی در شورا مشهود است اولین انتقاد را باید از همکاران خودمان در شورای شهر کنیم که چرا شهر یاسوج و رسیدگی به مشکلات و اجرای ضروریات رها شده است و البته چرا مسکن و شهرسازی در این خصوص بی‌تفاوت شده است.

امیری با ابراز تاسف از این وضعیت گفت: می‌گویند سه میلیارد تومان پول نداریم تا که مشاور کار خود را انجام دهد آیا باید آینده یک مرکز استان تنها به خاطر ۳ میلیارد تومان پول نابود شود آیا نباید از همین امروز پدافند غیر عامل را مد نظر قرار دهیم تا در آینده مجبور نباشیم هزار برابر هزینه کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مسئولان استان و استاندار پای کار بیایند گفت: اما همان گونه که گفتم بیشتر مشکلات به شورای شهر برمی‌گردد.

این عضو با سابقه شورای شهر یاسوج گفت: در طول چهار دوره ای که در شورای شهر بوده‌ام و یک بار آن هم شش سال طول کشیده است و ۱۶ سال در شورا فعالیت داشته‌ام ضعیف‌ترین شورای شهر یاسوج همین شورای کنونی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول