اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ادبی اوحدی مراغه‌‎ای

هفتمین جشنواره ادبی اوحدی مراغه‌‎ای با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره ادبی اوحدی مراغه‌‎ای

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، احمد فیاضی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه ظهر امروز در اختتامیه هفتمین جشنواره ادبی اوحدی مراغه‌‎ای اظهار کرد: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ و هنر آذربایجان و نیز کتاب و کتابخوانی با موضوعات فرهنگ، ادبیات و زبان آذربایجان برگزار شد.

وی افزود: در بخش داستان فریبا قاسم‌‎زاده ‌‎‌‎بهنامی با اثری تولّد چهل سالگی، لیلا صاحبی با اثر این دشت گل پر از شقایق است و رسول پاک با اثری به نام خیال اول تا سوم شدند.

فیاضی اضافه کرد: در بخش شعر فاطمه داوری با اثری به نام با جام‌‎جم اوحدی، هاله ایمان‌‎دوست با اثری به نام در اشتیاق رهایی و مجتبی خرسندی با اثری به نام باغ ایران مقام‌ها اول تا سوم این بخش را کسب کردند.

در بخش نقد و پژوهش نیز شیوا ذوالفقاری با اثری به نام بالام لای‌‎لای، سعید شاه‌‎محمّدی با اثری به نام تحلیل هرمنوتیکی دیوار در شعر باریشماز، با تکیه‌ بر نظریۀ پدیدارشناسانه هوسِرل و آقای مهدی چیت‌‎ساز با اثری به نام نقد داستان یکی کم است! بر اساس ویژگی‌‎های روان‌‎شناختی دانش‌‎آموزان به ترتیب برگزیده اول تا سوم این جشنواره معرفی شدند.

این جشنواره در سه بخش شعر، داستان، نقد و پژوهش با شرکت ۲۵۲ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

وی اضافه کرد: از کل آثار رسیده ۹۲ اثر در قالب داستان و  ۱۲۰ اثر در قالب شعر و ۴۰ مقاله در قالب پژوهش داوری و نفرات برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول