اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان‌جنوبی در جشنواره های ملی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان استان چهار رتبه یازدهمین جشنواره های نوجوانان سالم و یاریگران زندگی کشور را به ارمغان آوردند.

درخشش دانش‌آموزان و فرهنگیان خراسان‌جنوبی در جشنواره های ملی

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم در بخش‌های خلاقیت‌های دانش‌آموزی و ابتکارات مدرسه‌ای و جشنواره یاریگران زندگی در بخش فرهنگیان در تابستان امسال بسته شد.

وی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در محور و موضوعاتی نظیر ترویج شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتار‌های پرخطر، و بهداشت روان با رویکرد دینی و اسلامی به رقابت پرداختند. 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تصریح کرد: در بخش‌ خلاقیت‌های دانش‌آموزی یازدهمین جشنواره نوجوانان سالم کشور "ساجده سخنی" از شهرستان بیرجند در رشته نقاشی آبرنگ  بر سکوی نخست ایستاد و "صالح حسینی" از شهرستان بشرویه نیز مقام سوم فیلم کوتاه داستانی این جشنواره را به دست آورد.

موسوی‌نژاد یادآور شد: مهدی جلالی در بخش پروژه‌های ابتکارات مدرسه‌ای این جشنواره رتبه سوم را کسب کرد و  ملیحه کوثری مقدم نیز مقام سوم رشته برنامه عمل سالانه بخش فرهنگیان کشور را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره‌های نوجوان سالم و یاریگران زندگی به میزبانی استان تهران و به صورت مجازی برگزار شد.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول