اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح و بهره‌برداری 47 پروژه کشاورزی مازندران در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری 47 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی کشاورزی مازندران با اعتبار 147 میلیارد تومان هفته دولت امسال خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری 47 پروژه کشاورزی مازندران در هفته دولت

 حسن عنایتی کلیجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساری درباره پروژه‌های این سازمان در هفته دولت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، ۴۷ پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی مازندران با اعتبار ۱۴۷ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۶۸ نفر اشتغالزایی شده و ۳ هزار و ۲۴ خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند، افزود: ۲۳ پروژه آب و خاک، ۶ طرح دام و طیور، ۸ پروژه صنایع کشاورزی و ۱۰ طرح باغبانی هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۲۳ طرح بخش آب و خاک این سازمان در هفته دولت، گفت: ۴ طرح آبیاری نوین در ۳۱ هکتار از مزارع و باغات، ۷ پروژه کانال بتنی انتقال آب، ۶ طرح شن ریزی جاده بین مزارع، ۳ طرح مرمت و بهسازی آببندان، یک طرح مرمت ۲۰۰ متر قنات، یک طرح خط انتقال آب و لوله‌گذاری به طول هزار و ۸۵۰ متر و طرح احداث یک دهنه پل آبگذر از پروژه‌های قابل افتتاح و بهره برداری بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت امسال است.

عنایتی به افتتاح و بهره‌برداری از ۸ طرح صنایع کشاورزی به ظرفیت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن و اشتغالزایی ۸۳ نفر در این ایام اشاره و اضافه کرد: ۴ طرح تولید و بسته بندی انواع میوه و سبزی خشک، حبوبات، غلات و برنج، ۲ طرح شالیکوبی مدرن، یک طرح شرکت گیاهان دارویی به ظرفیت ۴ هزار و ۸۰۰ تن و یک طرح شرکت فراوردهای گوشتی با اشتغالزایی ۲۰ نفر در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره برداری ۱۰ پروژه باغبانی استان در هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: ۸ طرح گلخانه گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، ارکیده و لیموترش، یک طرح مجتمع گلخانه ای به مساحت ۵.۵ هکتار با ایجاد اشتغال برای ۲۶ نفر و یک طرح گلخانه هیدورپونیک گل و گیاهان زینتی با اشتغالزایی ۵ نفر در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه ۶ پروژه تولیدی در بخش دام و طیور استان با اشتغالزایی ۲۹ نفر در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۳ طرح مرغداری گوشتی به ظرفیت ۱۱۸ هزار قطعه، یک طرح گاوداری شیری صنعتی ۷۰ راسی و ۲ پروژه پرواربندی گوساله ۱۸۰ راسی در بخش دام و طیور هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول