اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

چرا ساعت سیتیزن از محبوب ترین برند ها در ایران است؟

در مسیر رشد و پیشرفت علمی تمامی صنعت ها که روز به روز سرعت بیشتری پیدا میکند! برند سیتیزن توانسته به اندازه ای پیشرفت کند که تبدیل به یک غول بزرگ در صنعت ساعت سازی شود. به طوری که در حال حاضر ساعت سیتیزن جزء محبوب ترین برند ها در دنیا است؛ علت موفقیت سیتیزن تمرکز بر سبک منحصر به فرد است.

چرا ساعت سیتیزن از محبوب ترین برند ها در ایران است؟

در این مقاله سعی میکنیم به صورت چکیده شما را با برند شناخته شده سیتیزن آشنا کنیم. اگر تا به حال درباره تاریخچه ساعت سیتیزن مطالعه نکردید در ابتدا با تاریخچه ساعت سیتیزن آشنا خواهید شد و در ادامه خصوصیات منحصر فرد سیتیزن بزرگ را با هم بررسی میکنیم.

 

تاریخچه سیتیزن

فردی به ­عنوان کامه کی چی یازاماکی مؤسس برند سیتیزن بود. او یک جواهر ساز بسیار معروف ژاپنی بود که در ابتدا ساعت های بسیار مطرح سوئیسی را می فروخت. در نهایت به شناخت کامل درباره این محصولات رسید و تصمیم گرفت تا ساعت مچی برند خود را تولید کند. در آن زمان با حمایت های دولت ژاپن خط تولید ساعت سیتیزن راه  اندازی شد. سرعت پیشرفت آن به حدی بود که توانست میان ساعت های مچی لوکس، جایگاه اول را برای خود کسب کند.

برند سیتیزن در ابتدا از کشور ژاپن شروع به­ کار کرد ولی در حال حاضر به عنوان یک برند بین المللی در کشور های مختلف و بزرگ اروپایی و آمریکایی کارخانه دارد. نزدیک به صد سال از اولین ساعت های تولید  شده توسط این برند می گذرد و در حال حاضر به یکی از محبوب ترین برند های جهانی تبدیل شده است. البته زمانی ساعت های این برند یک کالا لوکس محسوب می شدند که کمتر کسی قدرت خرید آن را داشت؛ اما پس از تولید انبوه آن، قیمت آن مقرون به صرفه تر شده و توانایی استفاده از آن برای اکثر افراد جامعه فراهم شد.

تمام قطعات این برند در داخل شرکت تولید می شوند و به هیچ شرکت یا کشور دیگری وابستگی ندارد. بنابراین، هیچ تحریم یا محدودیتی نمی­تواند در ادامه روند کار شرکت خللی ایجاد کند و از این نظر به استقلال رسیده است.

 

علت محبوبیت ساعت سیتیزن در ایران

یکی از دلایل اصلی محبوب بودن برند سیتیزن، قیمت مناسب محصولات آن است؛ چرا  که این برند، عملکرد و کیفیت عالی ساعت را در اولویت قرار می دهد و تلفیق این کیفیت با طراحی منحصر به فرد باعث پرطرفدار بودن این برند نسبت به سایر برنده ها شده است.

علاوه­ بر این، برند سیتیزن از تکنولوژی های منحصر به سیتیزن استفاده میکند و امکانات جدیدی را برای خریداران خود، فراهم می کند. این برند با طراحی و اجرای تکنولوژی­ اکودرایو در ساعت های خود، نیاز به تعویض باطری را حذف کرده و مشکلاتی از جنس پیدا کردن تعمیرکار معتبر، نگرانی از تمام شدن باتری و باز شدن موتور و احتمال صدمه دیدن موتور و ... را از بین برده است.

کیفیت ساخت ساعت های برند سیتیزن نیز از استاندارد های جهانی پیروی می کند و جزو معدود برندهای ساعت مچی است که موتور خود را تولید میکند. برند سیتیزن برای طراحی ساعت های خود از بهترین طراحان دنیا استفاده می کند و دیزاین های جدید و حرفه ای را روی ساعت ها پیاده می کند. در نتیجه، افرادی که به دنبال استایل مدرن ساعت با قیمت مناسب هستند، این برند بهترین انتخاب برای آن­ها است.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت سیتیزن در ایران نمایندگی رسمی این برند در ایران است. خدماتی که برای ساعت سیتیزن دریافت می کنید دقیقا همان خدماتی است که در سایر کشورهای دنیا داده می شود. همین موضوع تمامی نگرانی های خرید یک ساعت سیتیزن را از بین برده است.

 

ساعت سیتیزن ساخت کجاست؟

برند سیتیزن یک برند ژاپنی است و دست کم موتور این محصولات در ژاپن تولید می شود. ساعت های سیتیزن در یک شرکت که در نیشیتوکیو توکیو (ژاپن)، قرار دارد، طراحی و تولید می شوند. این شرکت در سال 1930 توسط سرمایه گذاران ژاپنی و سوئیسی تاسیس شد. این موسسه تحقیقاتی شوکوشا واچ (تاسیس در سال 1918) و برخی از تاسیسات کارخانه مونتاژ را در سال 1912 توسط ساعت ساز سوئیسی رودولف اشمید در یوکوهاما افتتاح شد.

نام تجاری Citizen برای اولین بار توسط اشمید در سوئیس برای ساعت هایی که در ژاپن فروخته شد ثبت شد. توسعه این نام تجاری در دهه 1920 توسط Count Gotō Shinpei با این امید که ساعت ها می توانند برای عموم مردم مقرون به صرفه شوند، توسط کشور سوئیس حمایت شد.

هم اکنون سیتیزن یک شرکت قدرتمند است و تمامی قطعات این ساعت در کشور ژاپن تولید می شوند.

 

روش تشخیص ساعت سیتیزن اصل

اهمیت انتخاب ساعت از میان برند های بسیار معتبر جهانی کار دشواری است. تمام برند ها با گذشت زمان سعی دارند که کیفیت محصولات خود را افزایش دهند و با برند های قدیمی تر و معروف تر رقابت کنند. البته کیفیت زیاد محصولات سیتیزن در دنیا، زمینه فروش ساعت های تقلبی را با همین نام فراهم کرده و تولید و فروش این محصولات فیک نیز بسیار گسترده است . در نتیجه، شما زمانی می توانید محصول با کیفیت بخرید که روش تشخیص ساعت سیتیزن اصل را بدانید. در ادامه روش هایی را بیان می کنیم تا هنگام خرید به آن ها دقت کنید.

تشخیص سیتیزن اصل از ظاهر ساعت

حروف حک­شده بر روی ساعت را چک و فونت و نحوه قرارگیری آن ها را کنترل کنید. لوگو شرکت سیتیزن بر روی صفحه ساعت، پشت قاب و بند آن هک می شود. درج لوگو باید با کیفیت بسیار بالا انجام شده باشد. معمولا فونت نمونه های فیک این برند، پررنگ تر است و لوگو آن ها نیز تمیز نیست. پس نوشته­ها باید کاملا شفاف باشد و با لوگو اصلی شرکت تطبیق داده شود.

گارانتی معتبر سیتیزن

برای تأیید اصل­بودن ساعت سیتیزن باید توجه کنید که در کنار محصول یک کارت مخصوص خدمات جهانی ۳۶ ماهه برای ساعت های اکودرایو و یک دفترچه گارانتی برای تمام ساعت های سیتیزن وجود داشته باشد. شما با خرید یک ساعت سیتیزن در هر صورت باید ۳۶ ماه گارانتی نمایندگی رسمی ایرانی و بین المللی دریافت کنید. اگر این گارانتی را دریافت نکرده اید ممکن است ساعت سیتیزن شما فیک باشد.

خرید از نمایندگی رسمی ساعت سیتیزن در ایران

برای این که خیال راحتی از خرید ساعت سیتیزن داشته باشید و تمام دغدغه های شما برای خرید ساعت سیتیزن اصل بر طرف شود. پیشنهاد میکنیم که به وب سایت تیک تاک گالری نماینده رسمی ساعت سیتیزن سر بزنید. اگر یک ساعت مچی از تیک تاک گالری خرید کرده اید می توانید مطمئن باشید که ساعت شما اصل است و نیازی به بررسی بیشتر ندارید.

یکی از راه های بسیار مطمئن برای تشخیص ساعت سیتیزن اصل چک کردن تکنولوژی های مربوط به این محصولات است. یک ساعت غیر اصل نمیتواند این همه امکانات منحصر به فرد داشته باشد. بنابراین در ادامه با برخی تکنولوژی های منحصر به فرد سیتیزن آشنا شوید تا راحت تر یک سیتیزن اصل را تشخیص دهید.

تکنولوژی های ساعت سیتیزن

بسیاری از اولین تکنولوژی های خاص متعلق به شرکت سیتیزن است و شرکت سیتیزن قصد دارد به عنوان تولید کننده ساعت های منحصر به فرد در جهان شناخته شود. در هنگام طراحی ساعت ها از تکنولوژی های بسیار متنوعی استفاده می کند تا در بین برند های ساعت مچی خود نمایی بیشتری کرده باشد. تکنولوژی هایی از قبیل اکودرایو، استفاده از امواج ماهواره ای، استفاده از امواج رادیویی، دقت یک ثانیه در ۱۰هزار سال و ... که در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا می شوید.

ساعت سیتیزن با تکنولوژی اکودرایو

 وجود تکنولوژی اکودرایو در ساعت های تولیدی شرکت سیتیزن، نشان می دهد که ساعت های اکودرایو می توانند از هر منبع نوری ( طبیعی و مصنوعی) شارژ خود را تامین کنند و شما با این تکنولوژی دیگر نیازی به تعویض باطری نخواهید داشت.

تکنولوژی تنظیم ساعت به وسیله امواج ماهواره ای

این ساعت ها، امواج ماهواره ای اطلاعات موقعیت و سیگنال زمانی را از ماهواره های GPS که در فضا می چرخند می گیرند تا به طور خودکار زمان و تاریخ را تنظیم کنند. ساعت شما در هر کجای زمین که قرار داشته باشید، زمان دقیق را نشان می دهد. امواج ماهواره ای فقط برای دریافت سیگنال زمانی به 3 ثانیه زمان نیاز دارد.

تکنولوژی زمان سنجی اتمی یا Atomic timekeeping

تکنولوژی زمان سنجی سیگنالی حاوی زمان، روز و تاریخ دقیق که توسط یک ساعت اتمی با دقت یک ثانیه در هر 100000 سال اندازه گیری می شود، مستقیماً با استفاده از امواج رادیویی استاندارد به ساعت ارسال می شود.

تنظیم ساعت سیتیزن با استفاده از امواج رادیویی

ساعت هایی که با امواج رادیویی کار می کنند به سیگنال های زمانی رمزگذاری شده از ایستگاه های رادیویی بستگی دارند. ایستگاه ها از نظر فرکانس پخش، موقعیت جغرافیایی و نحوه مدوله شدن سیگنال برای شناسایی زمان فعلی متفاوت هستند. به طور کلی، هر ایستگاه فرمت خاص خود را برای کد زمان دارد. این ساعت ها بر اساس امواج رادیویی تنظیم می شوند و بسیار دقیق هستند.

قیمت ساعت سیتیزن اصل

یکی از اهداف اصلی برند سیتیزن، ساخت ساعت های با کیفیت و به صرفه ای است که تمام افراد جامعه توانایی دسترسی و استفاده از آن را داشته باشند. بنابراین، کالای تولیدی این شرکت کاملاً مقرون به صرفه بوده و در عین حال با برند های بسیار معتبر جهانی رقابت می کند. قیمت از این پروسه تأثیر پذیرفته و در رنج مناسبی قرار دارد.

قیمت محصولات سیتیزن با شرایط مالی افراد مختلف در سر تا سر دنیا متناسب است و هر کس بر اساس توان مالی خود می­تواند مدل مناسبی از آن را تهیه کند. قیمت کلی ساعت های این برند چند صد دلار و در بسیاری از موارد زیر ۱۰۰ دلار هستند.

قیمت ساعت مردانه سیتیزن

ساعت های مردانه برند سیتیزن از لحاظ کیفیت با ساعت های سوئیسی قابل مقایسه هستن ولی از لحاظ قیمت ساعت های مردانه سیتیزن مقرون به صرفه تر از سایر برندهای مشهور هستند. در مورد قیمت ساعت مردانه سیتیزن این نکته بسیار مهم است که مبنای قیمت گذاری ساعت مردانه سیتیزن امکانات و متریال محصولات است. به عنوان مثال اگر یک ساعت معمولی مردانه سوئیسی را که با نور شارژ میشود در کنار یک ساعت اکودرایو سیتیزن (که با نور شارژ می شود) قرار دهید. خواهید دید که قیمت ها قابل مقایسه نیستند.

قیمت ساعت زنانه سیتیزن

ساعت های سیتیزن زنانه را میتونید به راحتی با استایل های متفاوت خود ست کنید، چرا که سیتیزن از طراحی های خاص و مدرنی در ساعت های خود استفاده میکند. قیمت ساعت های سیتیزن زنانه نسبت به طراحی و کیفیت عالی قیمت خیلی مناسبی نسبت به سایر برندها برای شما دارد. نوع طراحی کلاسیک ساعت های زنانه سیتیزن با یک کیفیت بالا قیمت بسیار متفاوتی را در ذهن میاورد. قیمت یک ساعت مچی سیتیزن زنانه نسبت به عمر طولانی که خواهد داشت حیرت آور است. ساعت های سیتیزن زنانه از قاعده هر چقد بیشتر پول بپردازی بیشتر آش میخوری مستثنی هستند. من بعد از تحقیق و بررسی طولانی مطمئن هستم که با خرید یک ساعت سیتیزن زنانه کیفیتی بیشتر از پولی که پرداخت میکنید! دریافت خواهید کرد.

از کجا ساعت سیتیزن اصل بخریم؟

یکی از مهمترین سوالات برای یک خرید خوب این است که از کجا بدون نگرانی اصالت خرید کنم؟ درست است جایی که از آن خرید می کنید مهمترین قسمت خرید شماست. مخصوصا در مورد یک ساعت مچی پیدا کردن نمایندگی رسمی محصولات می تواند تمامی نگرانی های شما را از یک خرید پیچیده بر طرف کند.

حالا که تا این جا مقاله را مطالعه کردید تیک تاک گالری را به شما معرفی میکنیم. این فروشگاه ساعت مچی می تواند تمام نگرانی های شما را از قیمت ساعت سیتیزن اصل و بهترین خدمات راحت کند. اگر با مطالعه این مقاله مثل هزاران طرفدار ساعت سیتیزن جذب این برند قدرتمند شده اید. همین الان به تیک تاک گالری سر بزنید و یکی از ساعت های سیتیزن زیبا را برای خود انتخاب کنید و از اصالت خرید خود مطمئن باشید. در این فروشگاه ضمانت­نامه، دفترچه، گارانتی دارای مهر و تأییدشده و شماره سریال ساعت  به شما ارائه می شود و به شما امکان هفت روز مرجوعی به هر علتی را میدهد تا از اصل بودن ساعت مطمئن شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول