اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

غیرفعال شدن تعدادی از جایگاه‌های CNG رشت به سبب نوسانات برق

رئیس امور جایگاه‌های CNG شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از غیرفعال شدن تعدادی از جایگاه‌های CNG رشت به سبب نوسانات برق خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کمبود برق در استان، شاهد قطع برق جایگاه‌های CNG در ساعات اوج مصرف به‌ناچار غیرفعال شدن جایگاه‌ها هستیم.

غیرفعال شدن تعدادی از جایگاه‌های CNG رشت به سبب نوسانات برق

سعید انصاری، رئیس امور جایگاه‌های CNG شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در توضیح خارج شدن تعدادی از جایگاه‌های سوخت CNG رشت، اظهار کرد: شهر رشت و مسیرهای منتهی به این شهر، دارای ۱۴ باب جایگاه CNG است که چهار باب از این جایگاه‌ها دارای دو دستگاه کمپرسور هستند.

وی با بیان اینکه تجهیزات Cng با توجه به حساسیت بالای قطعات و کارکرد با فشار بسیار بالا، نیازمند روتینها و تعمیرات اساسی دوره ای هستند، افزود: با عنایت به حساسیت بالای ادوات الکتریکی موجود در این جایگاه‌ها، ناپایداری شبکه برق می‌تواند آسیب‌های جدی به این تجهیزات وارد کند که هم‌اکنون و با توجه به شرایط کمبود برق در استان، شاهد قطع برق جایگاه‌های CNG در ساعات اوج مصرف ( ۱۲ الی ۱۶) هستیم که در این ساعات کلیه جایگاه‌ها به‌ناچار غیرفعال می‌شوند.

رئیس امور جایگاه‌های CNG شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اعلام اینکه هم‌اکنون چهار جایگاه شهر رشت شامل جایگاه‌های دولت‌آباد، لاکان، نخودچر و مصلا در حال انجام تعمیرات اساسی، روتین‌های دوره ای و استانداردسازی هستند، گفت: سه جایگاه تا آخر این هفته و جایگاه چهارم نیز تا پایان هفته بعد راه‌اندازی خواهد شد.

انصاری با بیان اینکه نوسانات موجود در شبکه برق باعث خرابی مکرر تجهیزات الکتریکی جایگاه‌ها شده و غیرفعالی جایگاه‌ها را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: مکاتبات لازم در این خصوص با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان انجام‌شده است.

وی با اذعان به این نکته که عمده جایگاه‌های CNG غیرفعال شهر رشت در مالکیت شهرداری رشت بوده، خاطرنشان کرد: طی مکاتبات و پیگیری‌های لازم به شهرداری رشت، تسریع در انجام تعمیرات و همچنین انجام روتین‌های به‌موقع تأکید شده است.

رئیس امور جایگاه‌های CNG شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: هم‌اکنون تعداد ۱۰ باب جایگاه در شهر رشت فعال و مشغول سوخت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول