اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برتری سمنان در مسابقات ورزشی زندان‌های کشور/ لزوم ایجاد سالن ورزشی در همه زندان‌های سمنان

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان از برگزیده شدن مددجویان زندان سمنان در مسابقات کشوری خبر داد و گفت: با ایجاد سالن‌های ورزشی در همه زندان‌های استان می‌توان به اصلاح و تربیت زندانیان کمک زیادی کرد.

برتری سمنان در مسابقات ورزشی زندان‌های کشور/ لزوم ایجاد سالن ورزشی در همه زندان‌های سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی، معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تأکید بر توسعه ورزش بین زندانیان، اظهار کرد: اداره کل زندان‌های استان سمنان در حوزه ورزشی در سه سطح مددجو، سرباز و کارمند به فعالیت ورزشی می‌پردازد.

وی با بیان اینکه اهتمام ویژه‌ای در زندان‌های استان سمنان نسبت به ورزش همگانی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه نشاط و ورزش برای زندانی بسیار مهم است و در اصلاح اشتباهات گذشته و سلامت روح و جسم زندانی بسیار تأثیرگذار خواهد بود، به همین منظور هرروزه به‌صورت همگانی در تمامی زندان‌ها ورزش صبحگاهی برگزار می‌شود.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان با اشاره به ایجاد سالن‌های ورزشی در زندان‌های این استان، افزود: با توجه به اینکه در دو زندان استان سمنان سالن ورزشی ایجاد شده است، ورزش‌های مختلف به‌صورت هفتگی در این سالن‌ها برگزار می‌شود.

قدرتی با بیان اینکه نیاز است سالن‌های ورزشی در زندان‌ها ایجاد شود، عنوان کرد: با ایجاد سالن‌های ورزشی در همه زندان‌های استان سمنان می‌توان کمک زیادی را در ایجاد نشاط و تغییر روحیه زندانیان و به‌خصوص اصلاح و تربیت زندانیان صورت داد.

وی با اشاره به اینکه زندان‌های استان سمنان در حوزه‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: این حوزه‌ها شامل ورزش‌های انفرادی و جمعی همچون دارت، ورزش‌های باستانی، فوتبال و تنیس است که در همه زندان‌های استان سمنان زمینه ورزشی فراهم شد.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان سمنان از برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به فراخور زمان سازمان زندان‌های کشور در سه سطح مددجو، سرباز و کارمند مسابقاتی را برگزار خواهد کرد که انتخابیه آن در تمامی استان‌ها خواهد بود.

قدرتی از برگزیده شدن مددجویان زندان سمنان در مسابقات کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: در ورزش باستانی استان سمنان بسیار فعال درخشیده است و در مسابقات زندان‌های کشور حائز رتبه‌های برتر شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول