اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

12 پروژه آبی در کردستان افتتاح می‌شود/بهره برداری طرح اضطراری آبرسانی به مریوان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: 12 طرح در بخش آب با اعتبار بیش از 737 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در 4 شهرستان افتتاح می‌شود.

12 پروژه آبی در کردستان افتتاح می‌شود/بهره برداری طرح اضطراری آبرسانی به مریوان

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 12 طرح در بخش آب با اعتبار بیش از 737 میلیارد ریال  همزمان با هفته دولت در 4 شهرستان کردستان افتتاح می‌شود.

به گفته وی، فاز نخست طرح آبرسانی اضطراری به شهر مریوان( تصفیه خانه آب اضطراری) با هزینه 50 میلیارد تومان، پروژه حفر و تجهیز چاه شماره 52 نی با 700 میلیون تومان هزینه و حفر و تجهیز چاه مجتمع بیلو با 500 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: پروژه انتقال آب چشمه کانی اصحاب به سبدلو با اعتبار 5 میلیارد تومان، تهیه و نصب و راه‌اندازی سیستم کامل ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار 3 میلیارد و 340 میلیون تومان و احداث مخزن ازن زنی تصفیه خانه آب بانه با اعتبار یک میلیارد و 240 میلیون تومان در راستای پروژه آبرسانی به بانه، آبرسانی به شهر بلبان آباد با اعتبار 4 میلیارد تومان، احداث ایستگاه پمپاژ جشنی آباد با اعتبار 400 میلیون تومان، آبرسانی به روستای سیس با اعتبار 3 میلیارد و 50 میلیون تومان و آبرسانی به روستای نبی آباد با اعتبار 4 میلیارد و 50 میلیون تومان پروژه هایی است که همزمان هفته دولت امسال در شهرستان دهگلان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: در شهرستان کامیاران، آبرسانی به روستای ورمکان با 450 میلیون تومان و آبرسانی به روستای مروارید با یک میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول