اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیش‌بینی جمع‌آوری 260 میلیون زکات در خنداب

رئیس کمیته امداد شهرستان خنداب از پیش بینی سهم جمع‌آوری میزان زکات در این شهرستان به مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

پیش‌بینی جمع‌آوری 260 میلیون زکات در خنداب

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک بهزاد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری با اجرای طرح سیفا، با حضور در محل سیلوی جمع‌آوری گندم سعی بر این است کشاورزان را به پرداخت زکات و شرکت در این امر مهم ترغیب و تشویق کنیم.

وی افزود: بر اساس اهمیت و جایگاه این نهاد به‌عنوان دبیر شورای زکات و در راستای جمع آوری زکات و گسترش فرهنگ پرداخت زکات بین کشاورزان و دامپروران طبق روال هرساله و بخصوص در زمان برداشت محصولات کشاورزی جلسات متعددی به ریاست امام جمعه و باحضور سایر روسای ادارات و نهادها و دستگاههای اجرایی و البته زکات پردازان سرشناس و معتمد برگزار می شود.

 رئیس کمیته امداد شهرستان خنداب اضافه کرد: جلسات و مراجعات چهره به چهره نیز توسط کارشناسان زکات با اهالی روستاها صورت می پذیرد. 

محمدی با بیان اینکه پیش بینی سهم جمع آوری میزان زکات در شهرستان خنداب امسال مبلغی بالغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است اظهار امیدواری کرد: با مشارکت عموم مردم در پرداخت این فریضه واجب الهی و همکاری و مساعدت تمامی مسئولین این مهم تحقق یابد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول