اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۲ انتصاب در آموزش و پرورش استان سمنان

معاونان سوادآموزی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با احکام جداگانه‌ای معرفی شدند.

۲ انتصاب در آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با احکام جداگانه‌ای از سوی سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان، معاونان جدید سوادآموزی و تربیت بدنی این اداره کل معرفی شدند.

در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، معرفی ۲ معاون جدید سوادآموزی و تربیت بدنی و سلامت این اداره کل انجام و از معاونان سابق قدردانی شد.

طی حکمی از سوی محمد شاه‌حسینی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، زینب داودی به‌عنوان معاون سوادآموزی استان منصوب و جایگزین اسماعیل ادهم شد که از 26 آبان ماه 1397 عهده‌دار این مسؤولیت بود.

زینب داودی فرزند شهید غلامرضا داودی، متولد 1361 سمنان، دارنده مدرک کارشناسی ارشد روان‌شناسی است و 12 سال سابقه کار در آموزش و پرورش دارد؛ وی که از مراکز پیش‌دبستانی قرآنی کار خود را آغاز کرده، در آخرین سمت، مشاور دبیرستان بوده است.

مسؤول بانوان هیأت اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان استان سمانن، مسؤول بانوان فرهنگی در ائتلاف نیروهای انقلاب، عضو شورای فکری فرزندان آفتاب، دبیر اسبق بانوان حزب مؤتلفه، محقق گزینش آموزش پرورش، عضو شورای وحدت استان، رابط آموزش و پرورش و سپاه، ناظر شورای نگهبان، عضو فعال بسیج و ... ازجمله فعالیت‌های وی است.

همچنین با حکم دیگری از سوی سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان، روح‌الله حسنی به‌عنوان سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت استان منصوب و جانشین علیرضا حاجی‌قاسمی شد که از 14 آبان ماه 1397 در این سمت فعالیت داشت.

روح‌الله حسنی متولد 1359 دامغان، کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری رشته تربیت بدنی است و 23 سال در آموزش و پرورش سابقه کار دارد و در آخرین سمت، دبیر تربیت بدنی دبیرستان بوده است.

تدریس در دانشگاه، مدرس دوره‌های ضمن خدمت سپاه استان، عضو کمیسیون ورزشی شورای شهر دامغان، عضو هیأت‌های مختلف ورزشی، مسؤول انجمن بازی‌های فکری و ورزش‌های الکترونیک، مسؤول انجمن بازی‌های بومی و محلی استان سمنان، سرگروه درس تربیت بدنی استان و ... ازجمله فعالیت‌های وی در گذشته و حال است.

محمد شاه‌حسینی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در آیین تکریم و معارفه معاونان سوادآموزی و تربیت بدنی اداره کل گفت: تغییرات در حوزه مدیریتی بسیار طبیعی است؛ سعی کنیم زمانی که مسؤولیتی را برعهده گرفتیم، کارها را به نحو احسن و پُربار انجام دهیم و در خدمت جامعه فرهنگیان و دانش آموزان باشیم.

وی با بیان اینکه برکت زندگی ما این است که در خدمت افراد باشیم، افزود: همه ما در طول دوران کاری خود ممکن است بارها سنگر خدمت را تغییر دهیم؛ اما هدف ما هیچ‌گاه تغییر نخواهد کرد و همچنان برای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به اهداف والای آن تلاش خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: در دولت سیزدهم جوان‌گرایی در انتصابات مورد تأکید است و روند انتصاب مدیران جوان، انقلابی، جهادی و مردمی و عدالت محور ادامه خواهد داشت.

شاه‌حسینی عنوان کرد: عدالت آموزشی یکی از برنامه‌های اصلی ما خواهد بود که به‌موازات تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی در وزارتخانه، در استان سمنان نیز این قرارگاه تشکیل شده تا امکانات آموزشی در سطح یکسان و به عدالت در مناطق مختلف استان توزیع شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های آقایان ادهم و حاجی‌قاسمی، برای معاونان جدید اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول