اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آیت‌الله حسینی: انقلاب خدمات زیادی ارائه کرده اما عده‌ای ناسپاس هستند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خدمات نظام در هفته دولت بیان شود، گفت: انقلاب این همه خدمت ارائه کرده است اما گاهی ناسپاسی انجام می‌شود و خدمات نظام زیر سوال می‌رود که البته همه کار دشمن است.

آیت‌الله حسینی: انقلاب خدمات زیادی ارائه کرده اما عده‌ای ناسپاس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری با اشاره به اینکه توجه به حلال و حرام بر همه مسلمان واجب و لازم است، اظهار کرد: توجه به حلال و حرام بر مسؤولان جمهوری اسلامی واجب‌تر و لازم‌تر است و اگر یک ریال در بیت‌المال از بین رفت باید پاسخ‌گوی باشیم.

وی گفت: گاهی براثر یک سوءمدیریت و گاهی براثر یک پیشنهاد بیت‌المال از بین می‌رود که بسیار خطرناک است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسؤولان بیشتر در راه تقوا تلاش کنند، ادامه داد: مسؤولان در خصوص واجبات شرعی دغدغه داشته باشند و نکند یک واجب شرعی در کف خیابان لگدمال شود یا در محفل و مجلسی ارزش‌های دینی چه در گفتار، نوشتار و اعمال و رفتار زیر سوال برود اما مسؤول ما سکوت کند.

حسینی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دولت عنوان کرد: نظام خدمات فراوانی انجام داده است، خدمات نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه بیان کرد: برخی از شماها گذشته را دیدید و این استان چگونه بود، یاسوج فقط یک روستا بود اما انقلاب این همه خدمت ارائه کرد اما گاهی ناسپاسی انجام می‌شود و خدمات نظام زیر سوال می‌رود که البته همه کار دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: کشور نه توسعه علمی نه پیشرفت فرهنگی و اقتصادی داشت اما امروزه یک قدرت بلامنازعه است. مسؤولان باید زبان گویای انقلاب باشند و فارغ از این دولت و آن دولت دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول