اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی بانوان

رئیس هیات فوتبال استان همدان از دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی زیر ۱۷ سال بانوان کشورمان خبر داد.

دعوت فوتبالیست همدانی به اردوی تیم ملی بانوان

عباس صوفی، رئیس هیات فوتبال استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بیتا خزایی فوتبالیست مستعد نهاوندی که چندی پیش به اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان دعوت شده بود، با درخشش خود از سوی کادرفنی به دور بعدی این اردو نیز فرا خوانده شد.

وی با بیان اینکه در این اردو ۳۲ بازیکن حضور خواهند داشت، عنوان کرد: اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر کشورمان از امروز در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز و به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در مرحله قبلی اردوی تیم ملی علاوه بر خزایی، از همدان نیکا دهپیازی، تارا مومیوند، پانته‌آ بهرامی و ساغر عبدالباقی هم حضور داشتند. 

صوفی با تقدیر از زحمات فریبا ترک مربی فوتبال بانوان استان تصریح کرد: بیتا خزایی امسال در ترکیب تیم بانوان استان در لیگ دسته دوم کشور حضور داشت و در کنار دیگر نفرات بازی‌های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. 

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه بانوان خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یکی دو سال اخیر فوتبال بانوان همدان رشد چشمگیری داشته و دعوت از بانوان استان به تیم‌های ملی و همچنین نتایج خوب تیم استان در لیگ کشوری و صعود به لیگ یک فوتبال دختران خود گواهی بر این ادعاست.

رئیس هیات فوتبال استان همدان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۰ مدرسه فوتبال در سطح استان کار آموزش به نوآموزان در فصل تابستان را بر عهده دارند، افزود: سال گذشته بیش از ۵۰۰ مسابقه را در سطح استان برگزار کردیم که رقمی قابل توجه است.

وی گفت: فوتبال پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی در تمام استان‌هاست و تلاش می‌کنیم تا بیش از پیش خانواده‌ها به این ورزش مهیج روی بیاورند و شاهد شکوفایی استعدادهای نابی همچون بیتا خزایی باشیم.

انتهای پیام/ 3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول