اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فارس من| 8000 مؤسسه فعال در حوزه امر به معروف داریم/ مجوز برای متقاضیان صادر می‌شود

سخنگوی ستاد احیای امر به معروف گفت: فرایند صدور مجوز به متقاضیان مؤسسات امر به معروف به خوبی در حال انجام است و تا کنون بیش از 8000 مؤسسه مردمی به ثبت رسیده است.

فارس من| 8000 مؤسسه فعال در حوزه امر به معروف داریم/ مجوز برای متقاضیان صادر می‌شود

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس امر به معروف و نهی از منکر به جز برنامه‌های حاکمیتی که توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود، توسط برخی گروه‌های مردمی هم در دست انجام است و این‌ گروه‌ها در موضوعاتی مانند نماز، حجاب و عفاف و... برنامه‌های مختلفی در این زمینه انجام می‌دهند.

در این راستا مؤسساتی هم از سوی مردم به ثبت رسیده تا منسجم‌تر و ساختار یافته‌تر بتوانند در زمینه‌های مختلف تبلیغی فعالیت کنند.

درخواست صدور مجوز امر به معروف از سوی مخاطبان فارس

یکی از انواع مؤسسات فعال در حوزه‌های دینی مؤسسات فعال حوزه امر به معروف و نهی از منکر هستند که مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت کمپینی خواستار صدور مجوز برای درخواست‌کنندگان مؤسسه در این حوزه هستند. این کمپین را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

مجوز فعالیت برای متقاضیان مؤسسات امر به معروف صادر می‌شود

حجت‌الاسلام علی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با فارس درباره اعطای مجوز در حوزه امر به معروف گفت: این کار هم‌اکنون توسط ستاد انجام می‌شود و فرایند صدور مجوز برای درخواست‌کنندگان ثبت مؤسسه به صورت سیستمی و در زمانی مقتضی انجام می‌شود.

معرفی مؤسسات برتر به وزارت کشور

وی ادامه داد: پس از ثبت و صدور مجوز، مؤسسات برتر را به وزارت کشور برای تأیید و صدور مجوز حرفه‌ای معرفی می‌کنیم. البته در این راستا مجوز ستاد کفایت می‌کند، اما مؤسساتی که فعالیتشان بسیار گسترده است و نیاز به برخی حمایت‌ها دارند بهتر است که از وزارت کشور هم مجوز اخذ کنند.

صدور مجوز در ۱۸ عرصه انجام می‌شود

خان‌محمدی با اشاره به اینکه ۱۸ عرصه برای صدور مجوز به مؤسسات امر به معروف تعیین شده است، گفت: متقاضیان با مراجعه به سایت ستاد امر به معروف در بخش صدور مجوز‌ها نام‌نویسی کرده و یکی از عرصه‌های ۱۸‌گانه را انتخاب و درخواست خود را ثبت می‌کنند که پس از بررسی مدارک و مستندات مجوز کار برای مؤسسه صادر می‌شود.

۸ هزار مؤسسه فعال داریم/ تلاشمان این است عدد مؤسسات از ۱۰۰ هزار عبور کند

سخنگوی ستاد امر به معروف از ثبت ۸ هزار مؤسسه در این ستاد خبر داد و گفت: تلاش ما این است که گروه‌های مردم‌نهاد تعدادشان از ۱۰۰ هزار عبور کند، به همین منظور فرایند صدور مجوز سرعت خوبی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول