اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه ها وخبرنگاران را رتبه بندی کند

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به رسالت خبرنگاران در انعکاس اخبار، گفت: انتظار می‌رود مدیریت شهری رسانه‌های فعال این حوزه را در راستای تعامل و حمایت از این قشر رتبه‌بندی کنند.

مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه ها وخبرنگاران را رتبه بندی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، عضو شورای شهر کرج، شامگاه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، گفت: نقطه ایده آل خبرنگار و رسانه صدق خبری و مخبری است و این امر اعتماد مردم را بالا می برد که البته منابع خبری نیز باید این چارچوب را رعایت کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: به نظر می‌رسد حوزه رسانه نیازمند ارتقا و آموزش جدی است و اساتیدی که اهل قلم، بیان و فن در حوزه رسانه هستند، خبرنگاران را مسلح به سلاح روز نمایند.

سعیدی بر ضرورت رعایت صدق خبری تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه‌ها وخبرنگاران رتبه بندی کند.

وی یادآور شد: اهالی رسانه با تبیین صحیح ابعاد مختلف برنامه‌ها و اقدامات شهرداری و شوراها؛ سطح اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهند و زمینه را برای مسؤولیت پذیری و مشارکت واقعی مردم مهیا نمایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول