اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

محموله افیونی با عملیاتی اطلاعاتی استانهای یزد و البرز زمین‌گیر شد

فرمانده انتظامی استان، از کشف بیش از 250 کیلوگرم موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه موادمخدر یزد و البرز خبر داد.

محموله افیونی با عملیاتی اطلاعاتی استانهای یزد و البرز زمین‌گیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد اظهار کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان "البرز" مبنی بر جا به جایی موادافیونی از طریق محورهای مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با تشکیل تیمی از ماموران زبده و رصد دقیق اطلاعاتی خودروی "سمند" حامل این محموله را در محور "مهریز-یزد" شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از خودرو بیش از ۲۵۰ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۳۱ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۱۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک را کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

سردار بهدانی‌فرد با بیان این‌که متهم دستگیر شده به دادسرا معرفی شد تصریح کرد: همکاری مشترک بین پلیس‌های مبارزه با موادمخدر استان‌ها باعث شده ارتقای کشفیات و عملکرد پلیس در مقابله با سوداگران مرگ شده است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول