اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بازدید دادستان اهواز از مناطق محروم و حاشیه نشین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان پس از حضور در محله های کوی علوی و ملاشیه اهواز و رصد مشکلات این دو منطقه، در جلسه بررسی رفع مشکلات آن ها شرکت کرد.

بازدید دادستان اهواز از مناطق محروم و حاشیه نشین

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان،امروز در  ادامه بازدیدهای خود از مناطق محروم و حاشیه اهواز،از منطقه ملاشیه اهواز بازدید و از نزدیک با مردم آن دیدار و مطالبات آنان را درخصوص رفع محرومیت‌ها دریافت کرد.
وی سپس در دیدار صمیمانه با گروه‌های جهادی و فرهنگی درحوزه بسیج این منطقه،در جریان مشکلات منطقه و اقدامات گروه‌های جهادی و قرارگاه فرهنگی قرار گرفت.
در این جلسه مقرر شد باتوجه به اقدامات سابق دادستانی مرکز استان در پیگیری رفع برخی مشکلات و تشکیل جلسات آتی با نهادهای خدماتی مکلف به ارائه خدمات،در خصوص طرح‌های نیمه تمام ازجمله مسائل فاضلاب، آسفالت خیابان‌ها،تکمیل فرهنگسرای منطقه،تعیین تکلیف اراضی رها شده و زباله و نخاله‌های ساختمانی و بهبهود امنیت منطقه، پیگیری‌های لازم به عمل آید.
جعفری چگنی در ادامه از کلانتری ۲۸ اهواز نیز بازدید کرد و آخرین وضعیت انتظامی آن مورد بررسی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین با حضور میدانی در منطقه کوی علوی اهواز و رصد مشکلات این منطقه، در جلسه بررسی مشکلات و معضلات کوی علوی که در سالن جلسات قرارگاه محله اسلامی شهید شیخ هشام صیمری حوزه ۱۰ شهری اهواز برگزار شد،شرکت کرد.
در این نشست که با هدف رفع معضلات و مشکلات منطقه کوی علوی برگزار شد، روحانیون و مسئولین فرهنگی، معتمدین و ریش سفیدان منطقه، شورای ورزشی کوی علوی، عضای دفتر تسهیلگری، مدیر مدارس منطقه و اعضای حوزه بسیج ۱۰ شهری نیز شرکت داشتند و در خصوص موضوعات مختلف از جمله بهبود نحوه جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و زباله، پروژه فاضلاب منطقه و حل مسئله تلاقی آب شرب و فاضلاب، سند دار کردن منازل فاقد سند و مسائل زمین‌های خاکی فوتبال، بازارچه کیان و فراهانی،روشنایی معابر،حمل و نقل عمومی و امنیت و مقابله با فروشندگان و توزیع کننندگان مواد مخدر،بحث و گفتگو و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
جعفری چگنی هدف از این جلسات را بهبود خدمت‌رسانی به مردم ولایتمدار استان عنوان و اظهار امیدواری کرد که با برگزاری چنین جلساتی،شاهد رفع مشکلات مناطق محروم و حاشیه نشین باشیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول