اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

هر هفته 4 آتش‌سوزی در زنجان اطفاء می‌شود

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از اطفای هفته‌ای 4 حریق به علت گرمای هوا و بی احتیاطی شهروندان خبر داد و گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه دما انتظار داریم شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند.

هر هفته 4 آتش‌سوزی در زنجان اطفاء می‌شود

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بالا رفتن دمای هوا در سال جاری موجب آتش‌سوزی شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 4 خودرو دچار آتش‌سوزی شده است، افزود: قرار دادن بطری آب معدنی، الکل و اسپری در ماشین در مقابل آفتاب موجب بروز آتش سوزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال به علت گرمی و افزایش دمای هوا به صورت هفتگی 4 عملیات اطفای حریق رخ داده است، اضافه کرد: این عملیات شامل اطفای حریق علف هرز و ... بوده است.

امیرفضلی افزود: به دلیل افزایش دما در این روزها برخی هشدارها را باید جدی گرفت؛ از گذاشتن اشیایی مواد گازی، فندک، نوشابه، عطرها، اسپری‌ها و باتری‌ها و به طور کلی هر قوطی بسته شده و بدون منفذ را درون خودرو قرار ندهید، با رعایت نکات امنیتی، کمی شیشه ماشین را پایین نگه دارید و مخزن سوخت را به طور کامل پر نکنید (مقداری فضای خالی داخل باک برای گاز بنزین لازم است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول