اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انتقال آب از تالوار در چند ماه اخیر ۶۰ درصد پیشرفت داشت/ حل مشکل آب همدان، دو ماه آینده

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ۱۸ سال انتقال آب از سد تالوار به همدان کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت داشت و در چند ماه اخیر بالغ بر ۶۰ درصد پیشرفت داشت گفت: در این زمینه نیاز به تاب‌آوری داریم تا نتایج اقدامات را هم ببینیم که انصافا مردم شریف نیز همراه هستند.

انتقال آب از تالوار در چند ماه اخیر ۶۰ درصد پیشرفت داشت/ حل مشکل آب همدان، دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت‌احوال استان همدان با بیان اینکه ثبت‌احوال سازمانی به دنبال هویت‌دار کردن مردم است اما مظلوم واقع شده است اظهار کرد: در درجه اول باید حتما این مجموعه را از مظلومیت دور کنیم.

وی با بیان اینکه امروز آقای استاندار به خاطر حضور وزیر نیرو نتوانست در این مراسم باشند و مسئولیت را به بنده سپرد افزود: متاسفانه وضعیت آب استان خوب نیست و ما در تنش آبی قرار داریم که امیدواریم تا دو ماه آینده این مشکل حل شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه ۱۸ سال انتقال آب از سد تالوار به همدان کمتر از ۴۰ درصد پیشرفت داشت و در چند ماه اخیر بالغ بر ۶۰ درصد پیشرفت داشته است گفت: در این زمینه نیاز به تاب‌آوری داریم تا نتایج اقدامات را هم ببینیم و انصافا مردم شریفی هم داریم که همواره همراه هستند.

وی با تاکید به جمع حاضر با بیان اینکه کمک کنید تا نیازهای مردم را اجابت کنیم گفت: امروز پرچم ثبت احوال را به آقای بختیاری می سپاریم و آمادگی کمک به ایشان را داریم چراکه معتقدیم دیگر نگاه و روش‌های سنتی ثبت احوال تغییر یافته و این مجموعه برای برنامه منسجم در کشور به ارائه آمار و اطلاعات منسجم می پردازند.

رضانیا با بیان اینکه ظرفیت مدیریت همدان بسیار بالاست و یکی از آنها ثبت‌احوال است خاطرنشان کرد: باید کمک کنیم ثبت‌احوال به جایگاه رفیع خود برسد زیرا این مجموعه به همه بخش‌های خدمتی کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ما پاسدار نظام هویتی مردم هستیم که بسیار مهم است خاطرنشان کرد: از تجربیات آقای حسن‌زاده نیز بهره‌مند شدیم و ایشان عشق به کمک در همه عرصه‌ها را داشتند و آرزوی توفیقشان را داریم. 

مدیرکل سابق ثبت‌احوال استان همدان نیز با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه ثبت‌احوال در استان صورت گرفته است اظهار کرد: در حوزه عمرانی اولین پروژه انتقال بستر مخابراتی از کابل مسی به فیبر نوری را داشتیم که از چهار نقطه به ۱۶ نقطه رسیده است.

حسن‌زاده زورمند با اشاره به اینکه همدان از اولین استان‌هایی بود که سیستم الکترونیک برای تعویض شناسنامه راه‌اندازی کرد گفت: در صدور شناسنامه برای اتباع خارجی که اقدام به ازدواج با دختران ایرانی کردند، ۲۱۰ پرونده اتباع خارجی داشتیم که برای ۲۰۱ مورد شناسنامه صادر شده و چهار پرونده باقی مانده است.

وی با بیان اینکه آمادگی صدور مجدد شناسنامه به صورت الکترونیک را داریم خاطرنشان کرد: خوشبختانه ثبت وقایع حیاتی استان بالاتر از استاندارد کشوری است.

بابک بختیاری، مدیرکل ثبت احوال استان همدان نیز با بیان اینکه اقدامات خوبی در ثبت احوال انجام شده و تلاش خواهیم کرد قوت یابد ضمن اینکه درصدد رفع نقاط ضعف نیز خواهیم بود اظهار کرد: به انضباط اداری و برخورد خوب با ارباب رجوع را توجه خواهیم داشت و در اتاق من به روی همه باز خواهد ماند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول