اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کودکان، ۱۳ درصد بستری‌های کرونایی در همدان

استاندار همدان گفت: ۱۳ درصد از افرادی که به علت ابتلا به ویروس کرونا بستری شده‌اند، از اطفال هستند.

کودکان، ۱۳ درصد بستری‌های کرونایی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: اصحاب رسانه، ائمه جمعه و جماعات و صدا و سیما با همکاری علوم پزشکی همدان، در راستای اقناع‌سازی مردم نسبت به تزریق دُز یادآور و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا اقدام کنند. 

وی گفت: وضعیت رنگ‌‌بندی کرونایی شهرستان‌های ملایر و تویسرکان، زرد، فامنین، همدان، بهار‌ و نهاوند، نارنجی و رزن، درگزین‌، کبودراهنگ و اسدآباد قرمز است.

استاندار همدان با بیان اینکه زمینه تزریق دُز یادآور واکسن کرونا برای افراد بزرگسال و دُز اول و دوم نیز برای سنین ۵ تا ۱۱ سال، فراهم شود افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، آموزش و پرورش نسبت به تکمیل نصب تهویه در مدارس اقدام و نظارت‌های لازم را انجام دهد.

وی گفت: مدیریت دانشگاه‌های استان باید با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها در روزهای آینده، نظارت‌های لازم بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط دانشجویان و کارکنان دانشگاه را انجام دهند.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: آموزش و پرورش استان، در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان، در‌ راستای فرهنگ‌سازی، حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌‌های آنها، تزریق واکسن کرونا را یادآوری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق گزارش علوم پزشکی همدان، ۱۳ درصد از افرادی که به علت ابتلا به ویروس کرونا بستری شده‌اند، از اطفال هستند گفت: اماکن ورزشی و تفریحی، طبق مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، ظرفیت آ‌نها متناسب با وضعیت رنگ‌بندی‌ کرونایی مجاز است.

وی اظهار کرد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با همکاری اتاق اصناف، نسبت به دریافت و کنترل کیو‌.آر.کد جامعه هدف خود، اقدام کنند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول