اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اختصاص 300 میلیارد ریال برای ساخت بازارچه در شهرهای ملی صنایع‌دستی کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به طرح توسعه صنایع‌دستی این استان گفت: در راستای این طرح 300 میلیارد ریال برای ساخت بازارچه در شهرهای ملی صنایع‌دستی اختصاص یافت.

اختصاص 300 میلیارد ریال برای ساخت بازارچه در شهرهای ملی صنایع‌دستی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فریدون فعالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به طرح توسعه صنایع‌دستی این استان اظهار داشت: در راستای این طرح 300 میلیارد ریال برای ساخت بازارچه در شهرهای ملی صنایع‌دستی اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور جزو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان کرمان بوده است اظهار کرد: این بازارچه‌ها در شهرهای کرمان، راور، راین، شهربابک و قلعه‌گنج ساخته می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان در ادامه از مرمت، بازسازی، تکمیل و تجهیز خانه تاریخی اوشیدری کرمان به عنوان بازارچه دایمی صنایع‌دستی که جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری بود خبر داد و افزود: برای این پروژه 100 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی گفت: از محل همین اعتبارات 100 میلیارد ریال برای ایجاد و تکمیل خانه‌های خلاق صنایع‌دستی این استان اختصاص یافت که شهرستان‌های کرمان، بم، بردسیر، سیرجان و کهنوج مشمول این طرح می‌شود.

فعالی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهوری به کرمان 3500 میلیارد ریال در حوزه توسعه زیرساخت‌های سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اختصاص یافت و این در حالیست که در سفر دوره‌های قبلی ریاست جهموری به کرمان هیچ مصوبه‌ای پیشنهاد نشده بود.

انتهای پیام/۳۳۸۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول