اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«تابستان ۱۳۶۹» جدیدترین اثر مرتضی سرهنگی رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از کتاب « تابستان 1369» به قلم مرتضی سرهنگی که در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسیده است، فردا برگزار می‌شود.

«تابستان ۱۳۶۹» جدیدترین اثر مرتضی سرهنگی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از کتاب « تابستان ۱۳۶۹» به قلم مرتضی سرهنگی که در انتشارات سوره‌ مهر به چاپ رسیده است، فردا یکشنبه ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر و مقاومت و نویسنده اثر و اهالی فرهنگ و رسانه همراه خواهد بود.

تازه‌ترین اثر مرتضی سرهنگی شامل ۴۰ خاطره است که او طی سه سال در میان انبوهی از خاطرات اسارت انتخاب کرده است. به اعتقاد نویسنده، ادبیات اسارت از سوغاتی‌هایی است که اسیران جنگ همراه خودشان آوردند و هزینه آن جوانی و سلامتی‌شان بوده است.

مرتضی سرهنگی  مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری از نویسندگان فعال در حوزه مقاومت است و از آثار او می‌توان به «اسم من پلاک است»، «پا به پای باران»،«خرمشهر خانه رو به آفتاب» و ده‌ها اثر دیگر اشاره کرد؛ آثاری که برای گروه‌های مختلف سنی از کودکان و نوجوانان گرفته تا بزرگ‌ترها از روزهای جنگ می‌گوید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول