به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه بر لزوم پیگیری عدم مشتریمداری شرکت تیپاکس تاکید کرده اند.
سردبیر این سوژه در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره مطالبه خود توضیح داد: اخیرا فیلمی از نحوه ارسال بار توسط تیپاکس در فضای مجازی منتشر شده است که این امر نشان می دهد نیاز است دستگاه های نظارتی به این مسئله ورود کنند.
وی ادامه داد: مردم از رعایت نکردن امانت داری توسط شرکت تیپاکس ناراضی هستند و شکایات زیادی توسط مردم از این شرکت گزارش شده است اما تاکنون رسیدگی مناسبی به این گلایه های مردمی انجام نشده است.
سردبیر این سوژه گفت: یکی از مشکلاتی که درباره این شرکت زیاد گزارش شده، گم شدن یا خسارت دیدن بسته ها است. اما نحوه پاسخ گویی شرکت به مشتری هایی که دچار خسارت می شوند مطلوب نیست و شرکت در مقابل گم شدن یا خراب شدن بستهها مسئولیت زیادی نمی پذیرد و حتی رفتار صحیحی با مشتری های متضرر ندارد.
وی با اشاره به تجربه شخصی خود در مواجه با شرکت تیپاکس، افزود: یک شرکت تولیدکننده ماسک هستیم که کارتنهای بزرگ ماسک را با پست، اتوبوس و تیپاکس ارسال می کنیم؛ اما تاکنون چندین بار کارتن هایی که با تیپاکس ارسال کردیم به مقصد نرسیده است و جالب این است که همکاران ما هم تجربه مشابه زیادی داشته اند.
سردبیر این سوژه گفت: پس از پیگیری های بسیار برای اطلاع از سرنوشت بسته، تیپاکس پاسخ داده که مرسوله گم شده است، در حالی که بسته هایی که با پست یا حتی اتوبوس می فرستیم گم نمی شود.
وی ادامه داد: در نهایت شرکت تیپاکس پیشنهاد کرد که مبلغ کمی بابت خسارت بپردازد و اعلام کرد که بسته تا همین سقف بیمه شده بوده اما در واقع مبلغی که شرکت پیشنهاد کرد حتی ۵ درصد از ارزش بار هم نیست.
وی گفت: در نهایت دریافت این مبلغ را قبول نکردیم و شرکت هم از پرداخت همان خسارت منصرف شد. اما سوال این است که اساسا چرا یک شرکت تخصصی حمل بسته باید این تعداد گم شدن زیاد بسته را داشته باشد در حالی که همین کار توسط شرکت دیگری با خطای کمتر انجام می شود؟ آیا این امر به دلیل بی توجهی به بسته های مردم در این شرکت نیست؟
به گزارش فارس، شرکت تیپاکس، بزرگترین شرکت پست خصوصی ایران است.
انتهای پیام/ ت 59