اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دیدار با خانواده اولین پزشک شهید شهرری/ المان شهدای مدافع سلامت در تهران نصب می‌شود

معاون اجتماعی سازمان نظام پزشکی‌ ‌کشور در دیدار با خانواده اولین پزشک شهید شهرری گفت: المان یا نمادی برای ۳۰ شهید مدافع سلامت تهران با همکاری شهردای در نزدیکی بیمارستان امام‌خمینی(ره) یا میدان ‌توحید نصب می‌شود.

دیدار با خانواده اولین پزشک شهید شهرری/ المان شهدای مدافع سلامت در تهران نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، اکبر رنجبرزاده معاون اجتماعی و امور مجلس سازمان نظام پزشکی‌ ‌کشور، آذری مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران و جمعی دیگر از مسئولان سازمان نظام پزشکی با حضور در منزل شهید دکتر «منوچهر حاجی آقایی شهرستانی» اولین پزشک شهید مدافع سلامت بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری، با خانواده این شهید سلامت دیدار و گفت‌وگو و از آنها تقدیر کردند.

رنجبرزاده در این دیدار اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی‌ بعد از فراگیری بیماری منحوس کرونا به نام بیش از ۲۰۰ شهید مدافع سلامت مزین شده و نام و عطر این شهدا در این سازمان پیچیده است.

وی گفت: المان یا نمادی برای شهدای مدافع سلامت در تهران با همکاری شهردای نصب خواهد شد که برای نصب آن هم دو محل نزدیک بیمارستان امام‌خمینی(ره) و میدان ‌توحید پیش بینی شده تا پس از بررسی های لازم در یکی از این دو نقطه، یادمان ۳۰ شهید مدافع سلامت تهران نصب شود.

معاون اجتماعی سازمان نظام پزشکی‌ ‌کشور افزود: در صدد هستیم با همکاری شهرداری تهران اسامی این شهدا بر روی خیابان های منتهی به بیمارستان گذاشته شود همچنین خاطرات مربوط به شهدای مدافع سلامت را جمع آوری و منتشر کنیم و آثار مربوط به این عزیزان را در موزه ای به نمایش بگذاریم زیرا همه وظیفه داریم یاد این عزیزان را به ‌عنوان چهره های ماندگار حفظ کرده و برای جوانان امروز و فردا الگو سازی کنیم.

رنجبرزاده در خصوص برگزاری مراسم ‌تکریم از خانواده شهدای جامعه پزشکی بیان کرد: یادواره شهدای جامعه پزشکی را به مناسبت یکم شهریور روز پزشک در همدان در جوار آرامگاه بوعلی سینا پیش بینی کردیم که برای حضور بهتر مهمانان این مراسم را پنج شنبه سوم شهریور از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در محل مورد اشاره برگزار خواهیم کرد.

به گزارش فارس، دکتر «منوچهر حاجی آقایی شهرستانی» از پزشکان بیمارستان هفتم تیر شهرری در ماه های ابتدایی شیوع کرونا، در راه خدمت به بیماران، با ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست داد و به مقام شهادت رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول